شناسهٔ خبر: 66885090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عنایتی: بازی با فولاد برای پیکان حکم مرگ و زندگی دارد

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دیدار فردا(سه شنبه) مقابل فولاد برای تیم پیکان حکم مرگ و زندگی را دارد هر چند که در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد و بازی و نتیجه آن خیلی قابل پیش بینی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا عنایتی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با فولاد اظهار کرد: معمولا در هفته‌های پایانی لیگ شرایط جدول برای تیم های بالانشین و انتهایی جدول بسیار حساس است و همه به دنبال کسب نتیجه ایده آل هستند.

وی با بیان اینکه در مصاف با فولاد به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، افزود: می‌دانیم با تیم پرقدرت و پرامکانات فولاد بازی داریم هر چند قرار گرفتن چنین تیمی در رتبه چهاردهم جدول برای همه اهالی فوتبال عجیب است.

وی عنوان کرد: زمانی در تیم صبای قم شاگرد عبدالله ویسی بودم و خاطرات فوق‌العاده‌ای از او دارم و معتقدم که ویسی مربی کاملا با دانش و با اعتماد به نفسی است که می‌تواند فولاد را از این شرایط خارج کند.

سرمربی پیکان در خصوص بازیکنان مصدوم تیمش هم گفت: تلخ‌ترین اتفاق برای ما مصدومیت غلامرضا ثابت ایمانی بود که ما را نگران کرد. برای این بازیکن باکیفیت آرزوی موفقیت دارم و امید است هرچه سریع‌تر به فوتبال بازگردد.

وی ادامه داد: محمد ناصری و ایمان اکبری ۲ بازیکن دیگر خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما مطمئنم نفرات جایگزین، تلاش می‌کنند تا با دست پر از زمین خارج شویم.

عنایتی در خصوص نحوه داوری مسابقات گفت: نباید در مورد این مورد صحبت کنم اما اشتباهات داوری نزدیک به ۱۲، ۱۳ امتیاز از تیم ما گرفت. امیدوارم این اشتباهات به کمترین حد برسد تا تیم ها در شرایط مساوی ارزیابی شوند.

وی گفت: همیشه به داوران احترام گذاشتیم و دنبال جار و جنجال نبودیم و نخواستیم مسائل را بزرگ جلوه بدهیم و باز هم اینگونه عمل می کنیم و امیدوارم داور فردا بدون اشتباه ظاهر شود.

سرمربی پیکان عنوان کرد: تیم ما جوان بوده و تنها موضوعی که ما را از هدف مان دور می‌کند، عجله است. شرایط ما فوق‌العاده خوب بود اما سه هفته نتیجه نگرفتیم و این موضوع کارمان را سخت کرد.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش خود را انجام داده تا از این ۲ بازی امتیاز لازم را بگیریم و با شرایط خوب در لیگ بمانیم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا بازی با استقلال در اراک برگزار می شود، افزود: اصلا اطلاعی در مورد محل بازی‌ ندارم. مسئولیت فنی پیکان برعهده من است و هر دستوری باشگاه بدهد، باید اطاعت کنم.

در حال حاضر تیم های پیکان و فولاد به ترتیب با ۲۶ و ۲۵ امتیاز در مکان های دوازدهم و چهاردهم جدول رده بندی قرار داشته و این بازی برای هر ۲ تیم حکم ۶ امتیاز را دارد.

دیدار تیم های فولاد و پیکان از ساعت ۲۰ فردا شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

نظر شما