شناسهٔ خبر: 66884974 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در وزارت ارتباطات برگزار شد

به میزبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت به میزبانی وزیر ارتباطات در حسینیه پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در سانحه بالگرد رییس جمهوری ظهر امروز (دوشنبه) و پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر؛ با اهتمام شورای فرهنگی، به میزبانی عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حسینیه پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
در این مراسم که همزمان با هفتمین روز از شهادت، آیت الله سید ابراهیم، رئیسی رییس جمهوری؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه؛ سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی؛ مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی؛ سیدمهدی موسوی، فرمانده یگان حفاظت رییس جمهوری؛ سید طاهر مصطفوی، محسن دریانوش و بهروز قدیمی از کادر پروازی ریاست جمهوری، برگزار شد و جمع پرشماری از معاونان، مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطاعات، سازمان ها و شرکت های تابعه حضور داشتند.
در این مراسم، بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، یکی از مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام به مداحی و ذکر مصیبت پرداخت و سپس مراسم با سخنان حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح به پایان رسید.

نظر شما