شناسهٔ خبر: 66883155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پائز: استرس داریم اما روز به روز بهتر شدیم

معصومه مومی‌وند

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم هر روز بهتر از قبل باشیم و برای این داریم کار می‌کنیم اما مقابل تیم‌های خیلی قدرتمندی بازی داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از بامداد دوشنبه، هفتم خرداد به مصاف آرژانتین رفت و در پایان سه بر دو ۲۳ بر ۲۵، ۳۱ بر ۲۹، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳ شکست خورد.  

تیم ایران در سه دیدار گذشته‌ خود مقابل تیم‌های صربستان، ایتالیا و کوبا شکست خورده بود و با شکست مقابل آرژانتین، هفته اول را با چهار شکست پیاپی پشت سر گذاشت.  

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی تیم ملی در مورد این بازی بیان کرد: ما بازی را با استرس شروع کردیم. این مربوط به تیم‌های دیگر نیست بلکه مربوط به تیم خودمان است و کارهایی که می‌توانیم انجام بدهیم. روز به روز و بازی به بازی شروع به بهتر شدن کردیم و دیشب واقعا جنگندگی، فعل خواستن بازیکنان و رفتار آنها در زمین را دوست داشتم. بازیکنان مثل یک تیم بودند.   

او ادامه داد: امیدوارم هر روز بهتر از قبل باشیم و برای این داریم کار می‌کنیم اما مقابل تیم‌های خیلی قدرتمندی بازی داریم. با برزیل و ژاپن بازی داریم. با ژاپن در کشور ژاپن بازی داریم که خیلی سخت است و بازی خیلی مهمی برای ما است. برای بازی با ژاپن باید تیمی استوار باشیم.  

پائز در مورد شانس ایران برای صعود به المپیک گفت: امروز همه چیز ممکن است اما باید واقع‌بین باشیم و بدانیم که هدف ما یک پروسه است. اگر این پروسه را درک کنیم، می‌توانیم به هدفمان باور داشته باشیم.  

انتهای پیام 

نظر شما