شناسهٔ خبر: 66883049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

سپاهان دوباره در نقطه عطف لیگ برتر 

ورزش سه

در نیم فصل اول و پس از شکست مقابل آلومینیوم بود که به یکباره ورق برگشت و همه چیز برای سپاهان زیر و رو شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سپاهان در حالی به مسابقه رفت برابر آلومینیوم وارد شد که مهم‌ترین موضوع عدم حضور هواداران این تیم بود؛ فقدانی که در طول مسابقه حسابی به چشم آمد و طلایی‌پوشان پس از باخت به ملوان در نقش جهان دومین شکست فصل را هم در ورزشگاه خانگی تجربه کردند.

سپاهان این مسابقه را با گل عارف حاجی عیدی در شرایطی واگذار کرد که در طول مسابقه تیم برتر میدان بود، ولی مهاجمین این تیم نتوانستند در روز عملکرد بدون نقص سنگربان و مدافعین تیم حریف به گل دست پیدا کنند تا در کمال ناباوری غافلگیر شوند و دروازه خودشان را باز شده ببینند. در ادامه اخراج سه بازیکن سپاهان در این مسابقه که محمد کریمی، برایان دابو و رضا اسدی بودند این مسابقه و اتفاقات عجیبش را به تیتر اول رسانه‌ها بدل کرد.

مورایس و شاگردانش در ادامه دو شکست پیاپی را مقابل گل گهر (معوقه هفتم پنجم) و سپس شمس آذر تجربه کردند. در شروع دوباره مسابقات هم شرایط برای سپاهان تغییر نکرد و آن‌ها دو شکست دیگر در تهران مقابل استقلال و در نقش جهان مقابل پیکان به کارنامه خود اضافه کردند تا از تیمی که مدعی جدی قهرمانی بود به تیمی بحران‌زده بدل شوند.

چند ماه پس از بازی رفت دو تیم بار دیگر سپاهان باید به مصاف آلومینیوم برود و این در حالی است که خواه ناخواه خاطرات بازی رفت برای مورایس وشاگردانش زنده خواهد شد.

نظر شما