شناسهٔ خبر: 66882692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان حوزه علمیه فاطمیه در شهر ری

پنجمین آیین فارغ التحصیلی دانشجویان حوزه علمیه فاطمیه با حضور نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق در ایران و مسئولان مرکز جامعة المصطفی العالمیه در شهرری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  معاون آموزش حوزه علمیه فاطمیه در دولت آباد شهر ری، در پایان این مراسم با اشاره به همکاری این مدرسه علمیه با مرکز جامعة المصطفی العالمیه گفت: این مجموعه از سال ۱۳۹۵ در سه رشته تفسیر و علوم قرآن در مقطع کارشناسی ارشد، معارف و روانشناسی و همچنین رشته معارف و علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی دانشجو دارد.
خانم مرتضویان افزود: در این حوزه دانشجویانی از کشور‌های عراق، افغانستان، دانمارک و سوریه تحصیل می‌کنند که در دوره پنجم فارغ التحصیلی ۲۱ دانشجو از این مرکز موفق به دریافت مدارک گواهی پایان تحصیلات خود شدند.
نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق در ایران هم در حاشیه مراسم با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی در گسترش فرهنگ اسلامی گفت: فعالیت مرکز جامعة المصطفی العالمیه و مراکز فرهنگی از این دست، از مهمترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
آقای ماجد غماس افزود: این ما مفتخریم که بتوانیم برای حمایت از این آیین‌ها تلاش کنیم چراکه این مراکز نه فقط متعلق به جمهوری اسلامی ایران، که مراکزی اسلامی بین المللی و جهانی است.
معاون فرهنگی نمایندگی جامعة المصطفی استان تهران هم در حاشیه مراسم گفت: ما از بیش از ۱۰۰ کشور جهان در جامعة المصطفی دانشجو داریم که در نمایندگی‌های ایران و سراسر جهان تحصیل می‌کنند.
حجت الاسلام امامزاده تاکید کرد: هدف اصلی جامعة المصطفی العالمیه گردآوری مسلمانان جهان با هر مذهبی، حول محور وحدت است تا بتوانند دین اسلام را به جهانیان معرفی کنند.

<div id="video-display-embed-code_11158910"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4245153/11158910?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما