شناسهٔ خبر: 66882690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دانشگاه آزاد انزلی میزبان رویداد صدرا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی از برگزاری نخستین رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی با حضور ۳۵ شرکت تولیدی و صنعتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

دانشگاه آزاد انزلی میزبان رویداد صدرابه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ کریم کیاکجوری با اعلام برگزاری نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی افزود: این رویداد از ۷ خرداد‌۱۴۰۳ با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی آغاز به کار کرد و تا نهم خرداد‌ماه ادامه خواهد داشت. 
وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های صدرا رویدادی برای پیوند و تعامل دانشگاه و صنعت است، گفت: این رویداد فرصتی برای شناسایی فرصت‌های شغلی برای دانشجویان و دانش آموختگان است که با حضور صنایع و شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندر انزلی اضافه کرد: این رویداد با شعارِ صنعت، دانشگاه، راه اشتغال؛ اهداف متعالی از جمله ارتباط موثر جامعه دانشگاهی و صاحبان صنایع، شبکه‌سازی میان متخصصان، نوآوران و کارآفرینانِ درون و برون دانشگاه، معرفی توانمندی و ظرفیت‌های صنایع، شرکت‌ها و کارآفرینان، شناسایی مهارت‌های مورد نیاز صنایع ازسوی دانشجویان و رفع نیاز به جذب نیروی ماهر و متخصص در قالب طرح پویش را دنبال می‌کند. 
کیاکجوری با تاکید بر اینکه بازدید از این رویداد برای عموم آزاد خواهد بود، گفت: در روز‌های برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی انزلی سه میزگرد تخصصی با عناوینِ " موانع همکاری دانشگاه و صنعت در استان گیلان"، " دانشگاه کارآفرین با بهره‌گیری از فرصت‌های منطقه آزاد" و "نقش منطقه آزاد در توسعه ملی و منطقه‌ای" با حضور اساتید این واحد دانشگاهی، مدیران استانی و صاحبان صنایع برگزار خواهد شد.

نظر شما