شناسهٔ خبر: 66882641 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

رونمایی از سرود "خادم الرضا" در بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در سمنان

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، سرود خادم الرضا کاری از گروه سرود وارثان آفتاب کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا سمنان است که امروز در تالار حکیم الهی مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان توسط جمعی از جوانان و نوجوانان این گروه اجرا و رونمایی شد.

شاعر سرود خادم الرضا توسط مهدی ده نمکی بوده و آهنگسازی و تدوین آن توسط سرافرازی انجام شده و این اثر به سفارش کانون فرهنگی هنری مساجد انجام شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این مراسم گفت: این اثر توسط همان گروهی که در سفر رییس جمهوری به سمنان سرودی را تولید و ارائه کرده بودند در مدت 72 ساعت تولید و به مرحله رونمایی رسید.

محمد امین حقیقت با اشاره به اجرای سرود در حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی در دور دوم سفر به سمنان گفت: اعضای گروه تک تک پس از اجرا مورد تقدیر رییس جمهوری قرار گرفتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: در تولید و اجرای این سرود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، قرارگاه شهید آوینی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جبهه فرهنگی استان سمنان همکاری و مشارکت داشته اند.

در این مراسم فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مرادی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و دهرویه و طاهریان مدیران کل صدا و سیما و نهاد کتابخانه های عمومی استان سمنان و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند.


نظر شما