شناسهٔ خبر: 66882518 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عبدوس اعلام کرد؛

هم‌اندیشی تشکل‌های مردم‌نهاد محیط‌زیست با معاونت محیط زیست طبیعی

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های مردم نهاد محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور با معاونت محیط زیست طبیعی وتنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست سه‌شنبه ۸ خردادماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عبدوس سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسؤولیت اجتماعی سازمان گفت: حسب دستور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در آخرین نشست با اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های مردم‌نهاد محیط‌زیست و منابع طبیعی، مقرر شد معاونین تخصصی سازمان، نشست‌های اختصاصی با تشکل‌ها برگزار کنند.

عبدوس افزود: بر اساس دستور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، اولین نشست تشکل‌های مردم نهاد حوزه محیط‌زیست و منابع طبیعی با معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی و مدیران کل این حوزه در روز سه شنبه هشتم خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل سالن سرو پارک پردیسان برگزار می‌شود.

وی موضوعاتی از قبیل: نحوه مدیریت زیستگاه‌های مهم، بهبود روش‌های پایش جمعیت حیات وحش، برنامه تکثیر گونه‌های در خطر انقراض، تعامل دفاتر معاونت محیط زیست طبیعی و پروژه‌های بین‌المللی حوزه تنوع زیستی با تشکل‌ها و استفاده از ظرفیت آن‌ها و نیز اقدامات پیشگیرانه حفاظتی را از جمله موضوعاتی مهمی برشمرد که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند گرفت.

سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسؤولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط‌زیست با توجه به استقبال گسترده تشکل‌های مردم‌نهاد برای برگزاری اینگونه نشست‌ها، ابراز امیدواری کرد تا در اولین فرصت، برنامه نشست‌های بعدی با سایر معاونین تخصصی سازمان برگزار شود.

عبدوس، حضور و فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد به عنوان یکی از حلقه‌های میانی مشارکت مردم را در دولت مردمی همواره مهم و مورد تأکید مدیران ارشد سازمان دانست و افزود: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ تشکل فعال در سراسر کشور در حیطه محیط زیست و منابع طبیعی در حال فعالیت هستند.

نظر شما