شناسهٔ خبر: 66882392 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونالدو یک رکورد جدید در فوتبال پیدا کرد

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر، آخرین شانس را برای تصاحب رکوردی جدید در لیگ حرفه‌ای عربستان امتحان خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، النصر امروز در هفته سی و چهارم (پایانی) رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل 2023-2024 در ورزشگاه الاول پارک میزبان الاتحاد خواهد بود.

این دیدار، آخرین فرصت کریستیانو رونالدو برای شکستن رکورد بیشترین تعداد گل در طول یک فصل در لیگ حرفه‌ای عربستان خواهد بود. این بازیکن 39 ساله در حال حاضر با 33 گل بهترین گلزن فصل جاری لیگ عربستان است و 6 گل با نزدیک‌ترین رقیب خود، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در رده دوم قرار گرفته، فاصله دارد.

رکورد بیشترین تعداد گل در یک فصل از لیگ عربستان در حال حاضر در اختیار عبدالرزاق حمدالله، مهاجم فعلی الاتحاد و بازیکن سابق النصر، قرار دارد که در فصل 2018-2019 عملکردی استثنایی با پیراهن النصر داشت و با 34 گل برنده جایزه بهترین گلزن لیگ عربستان شد.

بنابراین رونالدو با به ثمر رساندن تنها یک گل برابر الاتحاد به رکورد عبدالرزاق حمدالله می‌رسد و با دبل در این مسابقه می‌تواند این رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کند و بهترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها در یک فصل لقب بگیرد.

البته رونالدو در طول این فصل روی 44 گل تاثیرگذار بود (33 گل و 11 پاس گل) تا در این زمینه رکورددار باشد. این رکورد هم پیش از این در اختیار حمدالله بود که در فصل تاریخی خود روی 43 گل تاثیر داشت (34 گل و 9 پاس گل).

نظر شما