شناسهٔ خبر: 66881052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مربی: امیدوارم جایگاه تراکتور در جدول بهتر شود

تبریز- ایرنا- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در ۲ بازی باقی مانده لیگ با تمام توان کار می کنیم و امیدوارم جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حمید مطهری روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی با ملوان بندرانزلی اظهار کرد: بازی سختی داریم ولی با تداوم شیوه هجومی امیدوار به کسب سه امتیاز بازی هستیم .

وی با بیان اینکه ملوان با کادر فنی خوبش در سال جاری لیگ را شگفت‌زده کرده و تیم خوبی است، ادامه داد: ما تراکتوریم؛ یک تیم بزرگ که برای بهتر کردن جایگاهمان در جدول تلاش می‌کنیم و این شایستگی را داریم.

وی با اظهار افسوس به خاطر عدم حضور هواداران در ورزشگاه برای این بازی، گفت: بازی کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر مثل سالن کنسرت خالی است.

مطهری با اشاره به اینکه در ۶ بازی مدت حضورش در تراکتور، این تیم روند هجومی داشته و سعی کرده خط دفاعی تیم را مستحکم کند، خاطرنشان کرد: در ۲ بازی حذفی و چهار بازی لیگ هیچ گلی وارد دروازه تراکتور نشده است.

وی درباره اظهار نظر شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز درباره اینکه تا زمانی در تراکتور حضور خواهند داشت که زنوزی مالک است، گفت: بازیکنان نظرشان را می‌گویند ولی چیزی که مهم است این است که من مالک باشگاه را نه تا به حال دیدم و نه تلفنی صحبت کردم اما کسی که می‌آید از جیبش برای یک تیم هزینه می‌کند شایسته قدردانی و احترام است.

مطهری در خصوص ادامه حضورش در تراکتور گفت: اگر قرار باشد جایی همکاری کنم با گل‌محمدی کار می‌کنم ایشان دوست و استاد بزرگوار ما هستند و باشگاه تراکتور هم در آمدنم از نظر ایشان استفاده کرد.

سرمربی تراکتور درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: محمد حسینی و مهدی عبدی را به دلیل مصدومیت و سیامک نعمتی را به دلیل چهارکارته بودن در اختیار نخواهیم داشت .

دیدار تیم های تراکتور و ملوان از هفته بیست و نهم لیگ برتر ساعت ۲۰ روز سه شنبه هشتم خرداد در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می شود.

تیم فوتبال تراکتور با ۴۸ امتیاز در رده چهارم جدول است و ملوان با ۴۰ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

نظر شما