شناسهٔ خبر: 66880994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرودگاه اهواز، فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری

مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: میانگین رفت و آمد مسافر در فرودگاه اهواز تا ۵ هزار نفر است و فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرودگاه اهواز، فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدمهدی رزاز گفت: با توجه به اینکه فرودگاه‌های مراکز استان و فرودگاه‌ها به طور کلی در کشورها، پیشانی ورود و خروج مسافرین هستند بسیار اهمیت دارند و این موضوع از آن رو است که مقاصد کسب و کار و حضور دولت مردان نیز از همین مکان‌ها صورت میگیرد.

وی افزود: از این نظر فرودگاه معرف صنعت استان نیز به حساب می‌آید و می‌تواند جایی برای دستیابی به اهدافی مانند ساخت پارکینگ، هتل و سی آی پی (خدمات تشریفاتی مسافران ویژه) باشد.

رزاز ادامه داد: با توجه به موقعیت راهبردی استان خوزستان و فرودگاه شهید سلیمانی اهواز که یکی از مبادی پر رفت و آمد کشور در امر فرودگاه و فرودگاه داری است، این فرودگاه آمادگی دارد که در این محل سرمایه گذاری انجام شود و در این جهت نیز معرف بخش‌هایی است که قابلیت سرمایه گذاری دارند.

مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: فرودگاه اهواز می‌تواند دارای مجموعه‌هایی از باغ رستوران، پارکینگ طبقاتی، هتل و چندین طرح دیگر باشد که به راحتی برای سرمایه گذار هم توجیه اقتصادی و مطلوبیت داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این جهت ما بخش‌هایی که برای عرضه و سرمایه‌گذاری هست را به صورت یک بسته آماده کردیم تا در تیرماه در نمایشگاه مجموعه چالش‌های سرمایه گذاری معرفی نماییم تا سرمایه گذاران آشنایی پیدا کنند، اما در هر صورت با توجه به رفت و آمد میانگین تا ۵ هزار مسافر در فرودگاه اهواز، سرمایه گذاری در این محل جذابیت خود را دارد.

نظر شما