شناسهٔ خبر: 66880959 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در جمع خبرنگاران؛

وزیر فرهنگ: شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود/ دولت سیزدهم دوره باشکوهی ثبت کرد+فیلم

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود، همه ما چه اندازه هم تلاش کنیم حق مطلب را مانند رهبر عزیز انقلاب نمی‌توانیم ادا کنیم که فرمودند «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت». 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه -۷ خرداد- در حاشیه آیین گرامیداشت آیت‌الله شهید رئیسی با حضور هنرمندان در تالار وحدت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما به عنوان کسانی که در رکاب ایشان بودیم قطعا در مقابل وقت‌گذاری و دقت و زحمات ایشان خیلی وقت‌ها کم می‌آوردیم و آقای رئیس جمهور در عرصه کار و خدمت پیشتاز بود.

وی اظهار داشت: یکی از بزرگترین‌ نعمت‌هایی که خداوند با آیت‌الله رئیسی عاید ملت کرد انسجام ملی بود که این را در آیین تشییع رئیس جمهور شهید شاهد بودیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما همیشه نسبت به این میزان وقت‌گذاری، توانایی،توانمندی و قدرت حل مشکلات غبطه می‌خوریم و امروز داغدار از دست دادن چنین عزیزی هستیم.

اسماعیلی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود، همه ما چه اندازه هم تلاش کنیم حق مطلب را مانند رهبر عزیز انقلاب نمی‌توانیم ادا کنیم که فرمودند «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت».

دولت سیزدهم دوره باشکوهی ثبت کرد

اسماعیلی گفت: یک دوره باشکوه و بی‌نظیر در توسعه فرهنگ و هنر و توجه ویژه به این حوزه در دولت رئیسی به ثبت رسید؛ در کنار همه اتفاقات ناراحت کننده ای که در ایام شهادت رئیس جمهور شهیدمان به وقوع پیوست یکی از مهمترین برکات و نعماتی که خداوند به مردم ایران هدیه کرد ایجاد انسجام و وحدت ملی بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: انسجام و وحدت ملی را تشییع جنازه میلیونی رئیس جمهور شهید ملاحظه کردید؛ جلسه امروز هم نمونه ای از وفاق و همراهی و همدلی جریان هنری کشور و تقدیر هنرمندان و اهالی فرهنگ از تلاش های بی دریغ رئیس جمهور شهیدمان در نزدیک به سه سال گذتشه بود.

وزیر فرهنگ گفت: هنرمندان عزیزی که با من گفت و گو می کردند بدون استثنا از اقدامات، حمایت‌ها، نگاه باز و آغوش در برگیرنده رئیس جمهور شهید سخن می گفتند، دوره‌ای با شکوه و بی نظیر از توسعه فرهنگ و هنر و توجه ویژه دولت به فرهنگ و هنر در زمان دولت آیت الله رئیسی به ثبت رسید.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال علو درجات این استاد، مراد و رئیس جمهور شهید و همچنین علو درجات برای برادر خوبم شهید امیر عبداللهیان و دیگر همراهان این شهید عالی مقام و از شما خبرنگاران و اصحاب رسانه هم نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

نظر شما