شناسهٔ خبر: 66880852 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازیکنان ما همین الان هم قهرمان هستند

مربی استقلال: 20 هفته صدر جدول بودیم/ منتظر لغزش پرسپولیس می‌مانیم

بازیکنان ما همین الان هم قهرمان هستند مربی استقلال امیدوار است شش امتیاز دو هفته پایانی را کسب کنند و با لغزش پرسپولیس قهرمان شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی از گل‌گهر سیرجان میزبانی خواهد کرد. از آن‌جایی که در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ، پرسپولیس با فاصله یک امتیاز صدرنشین است، استقلال باید مقابل گل گهر علاوه بر پیروزی منتظر لغزش رقیب باشد. 

پس از صحبت‌هایی که از جواد نکونام سرمربی استقلال در حاشیه تمرین روز گذشته آبی‌پوشان منتشر شد، او در نشست خبری قبل از بازی با گل گهر شرکت نکرد و حمیدرضا رجبی مربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حضور یافت.

او در مورد بازی استقلال با گل‌گهر اظهار کرد: دیدار دشواری را مقابل گل گهر در پیش داریم، چون این تیم ساختار دفاعی و نظم تیمی خوبی دارد و این کار را برای ما دشوار کرده است. اما خدا را شکر بازیکنان ما در شرایط خوبی به سر می‌برند. ریکاوری مطلوبی داشتیم و تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم. امیدوار هستیم بتوانیم امتیازات کامل را کسب کرده و یک فوتبال زیبا را ارائه بدهیم.

رجبی در مورد سبک بازی استقلال و عملکرد آن‌ها در فاز دفاعی بیان کرد:  در مورد ساختار دفاعی ما صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود که استقلال یک تیم دفاعی است. من می‌خواهم این نکته را عرض کنم که ما بهترین تیم از نظر دفاعی در لیگ هستیم و کمترین گل خورده را داریم اما در فاز تهاجمی نیز جزو سه تیم برتر لیگ هستیم و بعد از سپاهان و پرسپولیس در رده بعدی قرار داریم. این نشان می‌دهد که تیم ما یک تیم تهاجمی نیز هست. فکر می‌کنم در سال‌های گذشته نیز به خصوص در زمان آقایان برانکو و فرهاد مجیدی، تیم‌هایی که گل‌های خورده کمتری داشتند، شانس قهرمانی آنها نیز بیش‌تر بود. فکر می‌کنم در این قضیه نیاز داریم در بحث تهاجمی یک سری تغییرات و برنامه‌ها داشته باشیم و اگر عمری باقی مانده بود و سال بعد نیز در استقلال حضور داشتیم، سطح بهتری را ارائه دهیم و بتوانیم یک تیم تهاجمی تر نیز باشیم.

سرمربی استقلال در مورد بحث‌‌های داوری که پیش آمده، گفت: در این چند هفته ما امیدمان به بچه‌های خودمان است آن‌ها با تمام وجودشان تلاش کردند، 20  هفته در صدر جدول بودند و لیاقت خود را نشان دادند و ثابت کردند که همین الان نیز قهرمان هستند. ما در این دو هفته نیز با تمام وجود می‌جنگیم و منتظر لغزش تیم پرسپولیس هستیم. امیدواریم که هر شش امتیاز این دو مسابقه را کسب کنیم.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما