شناسهٔ خبر: 66880001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان:

در ۲ بازی باقیمانده محکوم به برد هستیم/ شانس بقای استقلال خوزستان در لیگ بیش از رقبا است

اهواز - ایرنا - رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: در ۲ بازی باقیمانده محکوم به برد هستیم و باید برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنیم.

صاحب‌خبر -

ابراهیم نصیری نیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۶ امتیاز باقیمانده برای تیم ما بسیار مهم بود و باید تلاش کنیم که در هر ۲ بازی با دست پر از میدان خارج شویم تا در لیگ باقی بمانیم. در چند روز اخیر بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی آماده کرده و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: تلاش کردیم تا بازیکنان از فضای بازی مقابل پرسپولیس و اتفاقات آن دیدار خارج شده و تنها روی ۲ بازی باقیمانده متمرکز شوند. در مصاف با پرسپولیس بازی با کیفیتی ارائه دادیم اما متاسفانه یکسری اتفاقات رقم خورد و نتوانستیم از این دیدار امتیاز کسب کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان در ادامه به بازی دیگر رقبای خود در هفته بیست و نهم و سی ام اشاره کرد و گفت: بازی های ما به نسبت دیگر رقبای خود آسان تر است چرا که تیم های فولاد، پیکان و نساجی بازی مستقیم دارند که نتایج آن بسیار اثرگذار است. وضعیت تیم پیکان از سایر تیم‌ها سخت تر است چرا که ۲ بازی سخت مقابل فولاد و استقلال تهران دارد.

وی افزود: ما باید کار خود را انجام داده و ۲ بازی باقیمانده را ببریم تا جای حرف و حدیثی باقی نماند.

نصیری نیا خطاب به هواداران تیمش گفت: هواداران همیشه یار و یاور تیم استقلال خوزستان بوده و از ما حمایت کردند. در بازی با پرسپولیس هواداران نقش بسیار موثری داشته و اگر آنها نبودند این تیم شاید بیشتر از سه گل دریافت می کرد.

وی افزود: در بازی فردا مقابل مس، همانند بازی‌های گذشته تعدادی از هواداران را در کنار خود خواهیم داشت تا به حمایت تیم بپردازند اما انتظار داریم که هواداران خوزستانی در بازی آخر کنار تیم بوده و ورزشگاه را پُر کنند.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: همه چیز برای ما تمام نشده و امیدوارم که رسانه های استان و هواداران حمایت لازم را انجام دهند تا تیم با آرامش خاصی این ۲ بازی را سپری کند.

وی بیان کرد: پنج تیم استقلال خوزستان، فولاد، نساجی مازندران، پیکان و نفت آبادان برای بقا می جنگند که با توجه به بازی های باقیمانده شانس استقلال خوزستان بیشتر از دیگر رقبا است.

بر اساس این گزارش تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت ۲۰ فردا شب مهمان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

نظر شما