شناسهٔ خبر: 66879004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مرکزی:

رییس جمهور شهید کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد

اراک- استاندار مرکزی گفت: رییس جمهور شهید کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص الائمه آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله با اشاره به تغییر ریل گذاری دولت مردمی سیزدهم به بخشی از خدمات شهید جمهور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم را در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده بود.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، رویکرد اداره کشور به صورت جدی تغییر کرد و از این‌رو در ابعاد و حوزه‌های مختلف، از احیای واحدهای تولیدی تعطیل‌شده، راکد و نیمه‌تعطیل تا لغو سند ۲۰۳۰ از جمله اقدامات تحولی از سوی دولت مردمی سیزدهم بودیم.

استاندار مرکزی به انتخابات پیش رو اشاره و بر حضور حداکثری تاکید و تصریح کرد: مردم دولت سیزدهم را انتخاب کردند و در انتخابات پیش رو این مردم انتخاب خواهند کرد که ریل تحولی ادامه پیدا کند و باید اذعان کرد دولت آینده از هم اکنون یک رسالت مهم دارد و میراثی که رئیس‌جمهور شهید فقید در اداره کشور برجای گذاشتند را باید تداوم بخشد.

وی به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله اشاره کرد و گفت: جدای از نگاه جوان گرایی سردار کریمی، کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی دو مؤلفه مهم داشت یکی ساختار تشکیلاتی و دیگری الحاق نام حضرت امام خمینی (ره) به این کنگره بود که به همت سردار کریمی اجرا شد و ایشان محو در شهدا بود و امیدواریم که توفیق شهادت نیز نصیب ایشان شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه فرماندهی سپاه استان مرکزی در طی این مدت در کنار مدیران دولت در این استان قرار داشت، افزود: حضور در بحران‌ها، اقدامات محرومیت زدایی، توسعه زیرساخت‌ها به واسطه همدلی و همراهی سپاه استان با دستگاه‌های اجرایی رقم خورد.

سپاه خادم مردم و حافظ انقلاب است

فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی نیز الگوی خود را در مسیر خدمت سیره شهدا دانست و گفت: تمام تلاش خود را به عنوان سرباز کوچک انقلاب برای خدمت به نظام و انقلاب کرده ام.

سردار محسن کریمی با اشاره به بخشی از سابقه فعالیت خود در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: در تمام این مدت در حوزه کادرسازی، رشد و تعالی کارکنان سپاه، تقویت بنیه آمادگی مجموعه و به سرانجام رساندن بیش از ۶۰۰ پروژه در بخش زیرساختی استان طی این مدت از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی با یادآوری اینکه ترویج روحیه ایثار و شهادت در مقابله با هجمه فرهنگی و جنگ شناختی دشمن اثرگذار است، گفت: به برکت کنگره شهدا استان مرکزی در ایام اغتشاشات کمترین تنش را داشت و سپاه استان صادقانه در کنار جامعه کارگری استان قرار دارد و در اعتراضات کارگری نیز این استان صحنه‌ای نشد که دشمن از آن بهره برداری کند و به هدف خود برسد.

سردار کریمی با بیان اینکه سپاه فارغ از هر گرایش سیاسی تنها در مسیر خدمت به انقلاب گام برداشته است، افزود: سپاه چتر انقلاب است و چترش مانند ولایت بر سر ملت است، سپاه و ولایت جدایی ناپذیر هستند.

وی تاکید کرد: سپاه متعلق به جریان خاصی نیست و در دولت‌های مختلف در کنار مسئولین و مدیران استانی قرار گرفته چرا که اولویت خود را خدمت به مردم و پاسداری از نظام و انقلاب می‌داند.

وی افزود: ما فدایی مردم هستیم، و فرماندهی جدید را در مسیر خدمت هر کجا نیاز باشد همراهی و یاری خواهم کرد.

در این آئین سردار سرتیپ دوم پاسدار «مرتضی عمومهدی» را به عنوان فرمانده جدید سپاه روح‌الله استان مرکزی معارفه و از خدمات سردار محسن کریمی تقدیر و به عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)، فرماندهی سپاه نواحی امام رضا (ع) اصفهان و کاشان را در کارنامه خود دارد.

نظر شما