شناسهٔ خبر: 66878864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اوزونیدیس: مقابل استقلال هجومی بازی می‌کنیم/ تیم های پایتخت نباید در مورد داوری صحبت کنند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: ما هم به دنبال این هستیم بازی را هجومی شروع کنیم که بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. متاسفانه ما در بازی رفت نتیجه دلخواه خودمان را نگرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال داریم و می‌دانم آبی‌های پایتخت به دنبال قهرمانی هستند و قطعا هم در این بازی تحت فشار هستند که بتوانند به صدر برگردنند. ما هم به دنبال این هستیم بازی را هجومی شروع کنیم که بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. متاسفانه ما در بازی رفت نتیجه دلخواه خودمان را نگرفتیم ولی امیدوارم در بازی فردا ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در مورد مصدومان تیم گفت: متاسفانه ما نسبت به قبل هم مصدوم بیشتر داریم. ما در نیم فصل دوم فراتر از حد تصورات مصدوم دادیم و نتوانستیم بازیکن جذب کنیم چون فکر نمی‌کردیم بازیکنان مصدوم شوند. امروز هم بعد تمرین تیم با دکتر تیم صحبت خواهم کرد تا ببینم بازیکنان چه شرایطی دارند.

سرمربی تیم گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که آیا از تیم حریف می‌ترسید یا نه، گفت: نه چون من قبلا هم بازیکن تیم بزرگ و سرمربی تیم بزرگ بودم و هیچ نگرانی بابت این موضوع ندارم و اینکه داور تحت فشار قرار می‌گیرد به خاطر دو رقیب است. به نظر من تیم‌های پایتخت نباید در مورد تیم داوری صحبت کنند. من در مورد تیم‌های دیگر دخالت نمی‌کنم و فقط به تیم خودم فکر می‌کنم.

اوزونیدیس در پاسخ به این سوال که آیا در فصل بعد دوباره با باشگاه گل گهر همکاری می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: وقتی که به آخر فصل نزدیک می‌شویم، طبیعی است که برخی از نتایج هم مورد دلخواه ما نیست. تمرکز همه به سمت بازی‌های آخر لیگ می‌رود. اما مهم‌ترین نکته این است قرارداد من با باشگاه تا آخر فصل بوده و از لحاظ حرفه‌ای‌ نباید در این مورد صحبت کنیم. در حال‌حاضر تنها دغدغه من بازی فردا است که امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اگر تیم گل گهر جام بگیرد باشگاه با او تمدید می‌کند یا نه، اظهار کرد: من در مورد قرارداد حرف نمی‌زنم چون یک چیز شخصی است.

نظر شما