شناسهٔ خبر: 66878861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: نیمی از اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور به رزن جذب شد

همدان- ایرنا- فرماندار رزن با بیان اینکه اعتبارات سفر استانی رییس جمهور در مدت سه سال تخصیص می یابد،گفت: هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر شهید جمهور به همدان مربوط به این شهرستان بود که تاکنون که نیمی از این میزان جذب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "علی‌اصغر غفاری‌آثار" روز دوشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رزن اظهار کرد: عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان رزن بسیار روشن بوده و دستاوردهای زیادی در این دولت برای رزن کسب شد.

وی افزود: اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان همدان سه ساله است و تاکنون بیش از ۵۰ درصد آن جذب شده است.

فرماندار رزن بیان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم صادق‌الوعد است و به قول‌های داده شده پای‌بند خواهد بود و در مدت باقیمانده صد درصد اعتبارات نیز جذب خواهد شد.

غفاری‌آثار ادامه داد: نتیجه عملکرد مثبت دولت سیزدهم، جلب رضایت مردم از دستاوردها و خدمات دولت است که منجر به مشارکت بالا و حضور حداکثری و ۷۰ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای در یازدهم اسفندماه بود که مردم با این حضور نمره درخشانی به عملکرد دولت سیزدهم دادند.

وی گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان همدان مبلغی افزون بر هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای شهرستان رزن مصوب و مقرر شد ۵۰ درصد این اعتبار از محل سازمان برنامه و بودجه و ۵۰ درصد از محل وزارتخانه‌های مرتبط تا انتهای دولت سیزدهم یعنی سه سال جذب شود که در سایه حمایت دولت، پیگیری‌های استاندار همدان و مدیران کل استانی درصدی بالایی از این اعتبار جذب شده است.

فرماندار رزن ادامه داد: با درایت و پیگیری استاندار همدان و مدیران کل در سطح استان و مجموعه شهرستان، مابقی اعتبارات نیز جذب خواهد شد.

غفاری‌آثار با اشاره به تخصیص‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف، خطرنشان کرد: تاکنون برای احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهر رزن بیش از یک‌هزار میلیارد ریال، کنارگذر شهر رزن ۳۰۰ میلیارد ریال، کریدرور شمال استان (رزن- دمق) ۲۵۰ میلیارد ریال و بهسازی و آسفالت معابر روستاها و بازنگری طرح‌های هادی روستایی ۳۶۰ میلیارد ریال جذب شده است.

وی یادآور شد: برای مراکز جامع سلامت روستاهای ملابداغ، چایان و سورتجین ۲۰۰ میلیارد ریال، دادگستری رزن ۶۰ میلیارد ریال، ثبت و اسناد رزن ۴۰ میلیارد ریال، تکمیل پست برق ۶۳ کیلو ولت رزن ۶۰۰ میلیارد ریال و اصلاح نقاط حادثه‌خیز این شهرستان ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار رزن گفت: علاوه بر این، ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت جاده‌ای، یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه توزیع و انتقال برق و در حوزه ورزش ۶۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

غفاری‌آثار تاکید کرد: در حوزه کشاورزی و آبفا نیازمند پیگیری و اهتمام بیشتر مسوولان استانی هستیم تا اعتبارات سفر رییس جمهور جذب شود.

نظر شما