شناسهٔ خبر: 66878810 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ببینید | محمد سلوکی مجری برنامه اقتصادی «کارمانی» شد

اولین قسمت از رئالیتی‌شو (برنامه واقع‌نما) «کارمانی» با شعار «تماشای این برنامه به سود شماست» و اجرای محمد سلوکی از ۸ خردادماه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، رئالیتی‌‎شو کارمانی با اجرای محمد سلوکی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، هر سه‌شنبه، ۸ صبح در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. این برنامه با هدف ترویج سرمایه‌گذاری جمعی و رونق کسب‌وکارها، بدنبال ایجاد فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری است.

در این برنامه، ۵۰ تیم که شرایط لازم برای تامین مالی جمعی را دارند، حضور خواهند داشت و در هر قسمت دو تیم، طرح‌های خود را به سه متخصص حوزه اقتصاد، مدیریت، کارآفرینی و... ارائه می‌دهند. در نهایت، تیم‌های‌ برتر موفق به دریافت مجوز برای راه‌اندازی پویش تامین مالی جمعی در یک سکو خواهند شد.

تعداد بازدید : 11
<div id="video-display-embed-code_1186283" ><script type="text/JavaScript" src="https://jamejamonline.ir/fa/news/play/embed/1458529/1186283?width=400&height=300"></script></div>

این برنامه با ارائه بستری امن و شفاف، سرمایه‌گذاری را برای افراد با هر سطح دانش و تجربه مالی آسان می‌کند. افراد با سرمایه‌گذاری حداقل ۵۰۰ هزار تومانی در طرح‌های برنده، می‌توانند در سود آن طرح‌ها سهیم شده و به رونق کسب‌وکارها کمک کنند.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در کنار چند نهاد خصوصی اقدام به ساخت رئالیتی‌شو کارمانی کرده است.

نظر شما