شناسهٔ خبر: 66878531 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اعطای مجوز افتا در حوزه خدمات امن سازی و مقاوم سازی سامانه ها، زیرساختها و سرویس ها | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی، از اعطای پروانه فعالیت محصولات افتا به یکی از شرکت های فعال در حوزه امنیت اطلاعات خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی ICT آذربایجان غربی، جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه اعطای مجور افتا ضمن تاکید بر دریافت گواهی نامه‌های مربوطه درحوزه خدمات و محصولات افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و ارتباطات) توسط شرکت های استانی گفت: با توجه به توسعه روزافزون محصولات و خدمات حوزه فضای تبادل اطلاعات و استفاده از آنها در زیرسـاختهـای حیـاتی، حساس و مهم کشور ، نیاز به بکارگیری خدمات و محصولات دارای مجوز و امن را در حوزه فناوری اطلاعات امری مهم و ضروری دانست .

وی، گفت: با توجه به الزام دستگاه‌های دولتی به استفاده از خدمات و محصولات دارای مجوز افتا، فعالیت شرکتهای دارای افتا در حوزه امنیت اطلاعات در استان را زمینه ساز ارتقای مستمر سطح امنیت سایبری در کنار توسعه اقتصاد دیجیتال استان آذربایجان غربی دانست.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان غربی اظهارداشت: شرکت‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه نظام مدیریت امنیت اطلاعات (نما) به آدرس nama.ito.gov.ir ضمن آگاهی بیشتر با روند دریافت پروانه فعالیت، دراین خصوص اقدام کنند.

براساس این گزارش مجوز نظام مدیریت امنیت اطلاعات (نما) به مدیر شرکت «ارتباط افزار افق» اعطا شد.

نظر شما