شناسهٔ خبر: 66878205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رژه خودروهای سنگین در اراک + فیلم

اراک - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: رژه خودروهای سنگین روز دوشنبه در همدردی و بزرگداشت شهدای خدمت در اراک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رانندگان در اقدامی خودجوش با کامیون‌های باری و اتوبوس‌های مسافربری خود از پایانه بار اراک حرکت و پس از پیمودن خیابان دانشگاه و خیابان هپکو به پایانه بار بازگشتند و مراسم یادبودی برای رییس جمهور شهید برگزار کردند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

به گزارش ایرنا، بالگرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و ایشان و تمامی همراهانشان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

نظر شما