شناسهٔ خبر: 66878203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستانی برای شهرداری بیله‌سوار در زمینه خدمات شهری پرونده قضایی تشکیل داد

اردبیل- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بیله‌سوار با انتقاد از عملکرد شهرداری بیله‌سوار در حوزه خدمات شهری، به موضوع ورود کرد و در این زمینه پرونده قضایی تشکیل داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، رحیم جنگجو روز دوشنبه با انتقاد از عملکرد شهرداری بیله‌سوار در زمینه خدمات شهری، از ورود دادستانی به عنوان مدعی العموم به موضوع و تشکیل پرونده‌ قضایی در این خصوص خبر داد و تصریح کرد: اجازه تضییع حقوق بیت‌المال را نمی‌دهیم.

وی توسعه خدمات شهری از جمله مبلمان شهری را مصداقی از حقوق عامه برشمرد و با تاکید بر ضرورت توجه شایسته به آن از سوی دست‌اندرکاران، از ضعف عملکرد شهرداری بیله‌سوار در این خصوص انتقاد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بیله‌سوار با اشاره به گلایه‌های مردمی، از ورود دادستانی به وضعیت آسفالت و جدول‌گذاری خیابان‌ها با پیگیری قضایی و تشکیل پرونده کیفری خبر داد و افزود: دادستانی صیانت از حقوق عموم مردم را رسالت خود می‌داند و اجازه تضییع بیت‌المال را نخواهد داد.

وی عنوان کرد: همه پروژه‌های حوزه خدمات شهری و مدیریت شهری باید بر اساس مطالعه‌های دقیق و کارشناسی با توجه به استانداردهای به‌روز در کنار رعایت منافع و مصالح عمومی ضمن حفاظت و صیانت از بیت‌المال انجام شود.

جنگجو در ادامه همچنین بر ضرورت اعمال نظارت‌های دقیق از سوی اعضای شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری بیله‌سوار در حوزه‌های گوناگون تاکید کرد.

شهرستان بیله‌سوار با جمعیت افزون بر ۵۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل، در منطقه مغان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است و مجموعه گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار تنها گذرگاه مرزی فعال استان اردبیل به شمار می‌رود.

نظر شما