شناسهٔ خبر: 66877331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمات رایگان بیمه سلامت برای دهک‌های یک تا پنج

مدیر بیمه سلامت استان گفت: هم اکنون از کل جمعیت بیمه شده سلامت به تعداد ۶۰۵ هزار و ۴۲۴ نفر، ۳۶۶ هزار و ۵۱۶ نفر، بیمه شده روستایی هستند و ۹۹ هزار و ۷۱۰ نفر در دهک‌های یک تا پنجم به صورت رایگان بیمه شده‌اند.

صاحب‌خبر -

خدمات رایگان بیمه سلامت برای دهک‌های یک تا پنج

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز زنجان، کرمی زنجانی گفت: از مجموع بیمه شدگان این اداره کل ۲۳ هزار و ۹۹۵ بیمه شده بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که در مجموع بیش از ۸۰ درصد رایگان بیمه شده‌اند.

وی افزود: در راستای تداوم پوشش بیمه پایه سلامت بیمه شدگان صندوق سایر اقشار پوشش بیمه پایه سلامت طی امسال، افراد مجهول الهویه تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور، زندانیان تحت حمایت سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و معتادان متجاهر همچون سال گذشته با رعایت مقررات تحت پوشش بیمه پایه بوده و هنگام بستری در بیمارستان‌ها با صدور معرفی نامه از مزایای بیمه سلامت برخوردار می‌شوند.


مدیر بیمه سلامت استان ادامه داد: پوشش بیمه افراد دارای دهک‌های درآمدی یکم تا پنجم جامعه کاملا رایگان است و از سوی سازمان بیمه سلامت به صورت الکترونیک تمدید اعتبار می‌شود.

کرمی زنجانی گفت: افراد دارای دهک‌های درآمد ۶ تا ۹ با تخفیف ۵۰ تا ۸۰ درصد می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس csp.ihio.gov.ir نسبت به تمدید اعتبار یا بیمه خود اقدام کنند.

نظر شما