شناسهٔ خبر: 66877040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

معاون استاندار کرمانشاه گفت:

شهید رئیسی تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: فضای غم و سوگی که امروز کشور ما با آن درگیر شده در سوگ از دست دادن مردی است که تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه عصر یکشنبه(۶ خرداد) در سوگواره شهدای خدمت که با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان کرمانشاه برگزار شد، ضمن اشاره به پیشینه غم و سوگواری در تاریخ و ادبیات ایران، اظهار کرد: غم و عشق قرین هستند و فضیلت غم، غمگساری و مدیحه غم در ادبیات ما همیشه در کنار یک عشق و محبت بوده و سوگ و غم در پی از دست دادن عزیزی است که دیگر به دست نمی‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: فضای غم و سوگی که امروز کشور و مردم ما با آن درگیر شده‌اند در سوگ از دست دادن مردی است که تمام وجودِ پاک و صالح خود را وقف خدمت به مردم کرد.

علی شعبانی با بیان اینکه تمام انسان ها دوست دارند که دیگران آن‌ها را دوست بدارند، افزود: هر کسی که توانست هوای نفس، حسادت و منیت‌های خود را کنار بگذارد، یقینا محبوب مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم خادمین صادق خود را دوست دارند، گفت: مردم با نگاه دقیق و ظریف‌بینانه خود، فرق خادم و خائن را به خوبی تشخیص می‌دهند و کسی که برای آنان خطری ندارد و منافع آنان را صادقانه تأمین می‌کند، دوست دارند.

شعبانی با بیان اینکه همه گرفتاری‌های جامعه‌های امروزی بر سر مَنیت‌ها است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در اوج محبوبیت و مقبولیت و در چنین روزهایی که می‌توانست برای کاندیدای ریاست جمهور شدن قدم جلو بگذارد و مردم نیز آن را انتخاب کنند؛ اما گفت: "من نامزد گلوله و کاندید شهادت هستم و جانم را فدای این مردم میکنم." و مردم نیز این اخلاص و خدمت او را دیدند و امروز نام ایت شهید همواره همرا با عزت است.

شهید رئیسی تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی نیز به عنوان خادم دیگری می‌آید و در معرض تهمت‌ها، افتراها و توهین‌ها قرار می‌گیرد و نه ‌تنها هیچ تلاشی برای دفاع از خود نمی‌کند بلکه تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کرد و مردم نیز به او عشق ورزیدند و حال وقتی که او را ندارند، این‌چنین سوگوار و غمگین هستند.

شعبانی با اشاره به یکی از فرمایشات حضرت علی(ع) که می‌فرماید اگر می‌خواهید بعد از اینکه از دنیا رفتید مردم غمگین باشند و بر شما بگریند باید آن‌ها شما را دوست داشته باشند، گفت: مردم کسانی را دوست دارند که به آن ها صادقانه خدمت کنند و خداوند پاداش صادقین را به واسطه صدق می‌دهد و این تمام قصه سید ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش بود.
معاون استاندار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه خداوند عالِم به عالَم است، گفت: در چنین شرایطی تنها بایستی راضی به رضای خداوند بود و مسئولین نیز با تلاش و کوشش راه این شهدا را ادامه داده و مردم را اولویت خود قرار دهند و خادم آن‌ها باشند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

نظر شما