شناسهٔ خبر: 66877007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

شهردار منطقه ۱۲ خبر داد:

آماده‌سازی محوطه پیرامونی مجلس شورای اسلامی شهر تهران همزمان با افتتاحیه مجلس دوازدهم

شهردار منطقه۱۲ تهران از اجرای تمهیدات و اقدامات خدمات شهری، فرهنگی و ترافیکی در محدوده مجلس شورای اسلامی شهر تهران در محدوده میدان بهارستان همزمان با افتتاحیه مجلس دوازدهم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار این منطقه با اشاره به میزبانی منطقه از اعضای جدید مجلس و سران کشوری و لشکری در نخستین روز کاری مجلس دوازدهم ، اظهار کرد: در همین راستا معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه با استقرار واترجت وتانکر و نیروهای پاکبان از روز قبل اقدام به شستشو و پاکسازی محور شهید مصطفی خمینی، جمهوری، بهارستان و ۱۷ شهریور در محدوده مجلس شورای اسلامی کرد.

شهردار منطقه۱۲ همچنین با اشاره به رنگ آمیزی جداره های فرسوده و نازیبا و نرده های فضای سبز این محوطه، از بازبینی و کنترل دوربین های امنیتی منتهی به مجلس نیز خبر داد و یادآور شد: با توجه به حضور سران کشور در این مراسم، اکیپ های ترافیکی با همکاری پلیس راهور در زمینه نصب بنر برای عدم توقف وپارک خودروها ، نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی و هدایت مسیر و ایمنی تردد اقدام کردند.  

مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم با حضور رئیس قوه قضائیه و سرپرست ریاست جمهوری امروز هفتم خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما