شناسهٔ خبر: 66876305 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

حضور شرکت شهر سالم در اولین رویداد معرفی فرصت‌های شغلی شهرداری تهران

با برگزاری اولین رویداد معرفی فرصت‌های شغلی شهرداری تهران از ۶ الی ۸خردادماه در برج میلاد شرکت شهر سالم حضوری فعال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، همزمان با برگزاری اولین رویداد معرفی فرصت‌های شغلی شهرداری تهران در برج میلاد شرکت شهر سالم همچون سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری در این رویداد شهری شرکت کرد.

بر این اساس، شرکت شهر سالم ضمن برپایی غرفه در سالن c در ۴ حوزه کاری بهداشت، روابط عمومی، HSE و مددکاری درخواست نیروهای متخصص کرده است.

کارکنان جهت شرکت در این رویداد باید رزومه خود را تکمیل کرده و در آن به شایستگی‌ها و توانمندی‌های خود به‌درستی اشاره کنند تا کارفرما با استناد به آن بتواند عاقلانه و به دور از هیجان جهت بکارگیری نیروها تصمیم‌گیری کند.

اولین رویداد معرفی فرصت های شغلی شهرداری تهران که از  ۶ الی ۸ خرداد در دو سالن A و C برج میلاد در حال برگزاری است با هدف معرفی فرصت‌های شغلی، ایجاد عدالت سازمانی و سیستماتیک در حوزه فرصت‌های شغلی، افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان است.

در حاشیه این نمایشگاه تیم فوریت های پزشکی شرکت شهر سالم  جهت ارائه خدمات درمانی در صورت لزوم به بازدیدکنندگان یک دستگاه آمبولانس مستقر کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما