شناسهٔ خبر: 66875685 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت طلاب خواهر شاهرود

شاهرود_ مراسم بزرگداشت شهدا خدمت به همت حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود در حوزه علمیه خواهران امام صادق (ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج،د مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان و با حضور امام جمعه شاهرود؛ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود و جمعی از طلاب در محل مجتمع حوزوی امام جعفرصادق علیه السلام خبر داد.
آیت الله مرتضی مطیعی در این مراسم خاطر نشان کرد: واقعه دردناک شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان برای ما یک درس سازندگی داشت و امیدبخشی رهبر انقلاب به ملت ایران در این حادثه، یک قدم دیگر نظام را به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر کرد.
از دیگر برنامه‌های این مراسم میتوان به ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت آقای شریعتی و همچنین اجرای گروه سرود پسران پیروان ولایت و گروه سرود دختران امام رضایی و اجرای دکلمه توسط طلبه بسیجی خواهر عامری اشاره کرد.
لازم به ذکر است این مراسم با همکاری مدیران و پایگاه‌های بسیج طلاب مجتمع حوزوی امام جعفرصادق (ع)، حوزه بسیج خواهران فاطمه زهرا (س) و حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) برگزار شد.

نظر شما