شناسهٔ خبر: 66875648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توسعه مجتمع‌های ورزشی از اولویت‌های شهرداری قم است

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: توسعه سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های ورزشی، مراکز تفریحی و گردشگری از اولویت‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم است که با همکاری بخش خصوصی در حال اجراست.

صاحب‌خبر -

علی رمضانی با بیان اینکه رویکرد شهرداری قم در سال‌های گذشته توجه به مسائل و مشکلات مرتبط با شهروندان در حوزه مسکن، گردشگری و امور ورزشی بوده است گفت: مبنای ورود شهرداری قم به حوزه‌های سرمایه‌گذاری زمین و املاک است که می‌تواند به‌عنوان آورده مورد عرضه قرار داده و مشارکت کند.

 رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از توجه مجموعه مدیریت شهری به حوزه تفریحی خبر داد و تصریح کرد: در حوزه ساخت شهربازی و مسائل مربوط به جوانان و نوجوانان چندین پروژه، چون شهربازی غدیر در بوستان‌های سطح شهر اجراشده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

 رمضانی عنوان کرد: توسعه سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های ورزشی، مراکز تفریحی و مسائل مربوط به حوزه گردشگری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از شهربازی سرزمین شادی گفت: تأمین وسایل بازی و راه‌اندازی شهربازی سرزمین شادی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی صورت گرفت که با این اقدام نیاز تفریحی شهروندان این منطقه تأمین شد.

نظر شما