شناسهٔ خبر: 66875597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بودجه ۵ هزار میلیارد ریالی شهرداری تهران برای نوسازی مجموعه‌های ویژه بانوان

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: امسال مدیریت شهری با موافقت شورای اسلامی شهر تهران بودجه پنج هزار میلیارد ریالی برای بازسازی، بهسازی و تجهیز مجدد تمام زیرساخت‌های مجموعه‌های ویژه بانوان و دختران این شهر اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، مریم اردبیلی روز دوشنبه با اشاره به فرسودگی بخشی از مجموعه‌های ویژه بانوان در شهر تهران، افزود: ساخت این مجموعه‌ها در دهه ۸۰ شروع شده و با توجه به این امر نیاز به بهسازی و اورهال داشتند.

به گفته وی، با همکاری شورای شهر تهران در سال جاری بودجه ۵۰۰ میلیاردی برای بازسازی، بهسازی و تجهیز مجدد تمام زیرساخت‌های ویژه بانوان و دختران اعم از شهربانوها، شهردختها و بوستان‌ها اختصاص داده شده و شهروندان تا پایان سال بروز شدن این مجموعه‌ها را شاهد خواهند کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران ادامه داد: با این حال شهردخت‌ها در اولویت قرار دارند و با توجه به اینکه سازه‌های جدید هستند؛ عددهای کمتری برای بهسازی می‌خواهند اما تجهیزشان بیشتر مطرح است.

اردبیلی درباره ترویج ورزش میان بانوان تاکید کرد: متولی ورزش در شهرداری تهران، سازمان ورزش است که حدودا نیمی از فضا و زیرساخت‌های آن به بانوان اختصاص داده می‌شود.

وی در ادامه افزود: برخی زیرساخت‌های ویژه زنان و سوله‌های ورزشی الزهرا که در گذشته بودند از جمله مجموعه فرصت‌های شهر تهران هستند. با این حال ما نیز در شهربانوها و بوستان‌ها فضای ویژه ورزش بانوان داریم که در حال تلاش برای توسعه آن هستیم.

نظر شما