شناسهٔ خبر: 66875377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی گل، گیاه و گیاهان دارویی

همزمان با جشنواره سوغات، صنایع دستی و هدایا، هجدهمین نمایشگاه تخصصی گل، گیاه و گیاهان دارویی از امروز دوشنبه 7 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی گل، گیاه و گیاهان دارویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین اظهار کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه از روز دوشنبه ۷ خرداد ماه آغاز می‌شود و رویکرد اصلی برگزاری این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای علاقمندان و همشهریان عزیز به منظور آشنایی هر چه بیشتر با انواع گل و گیاه آپارتمانی، گیاهان دارویی، باغچه‌ای و تزئینی، انواع ادوات باغبانی اعم از نهاد ها، کود، سم و تجهیزات مورد نیاز می‌باشد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ مشارکت کننده از ۱۱ استان کشور از روز دوشنبه ۷ خرداد ماه آغاز و تا روز جمعه ۱۱ خرداد ماه دایر می‌باشد، زمان بازدید این نمایشگاه نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ می‌باشد.

خورگامی در پایان اضافه کرد: از تمامی همشهریان و علاقه‌مندان به طبیعت و باغبانی دعوت می‌گردد تا با حضور در این نمایشگاه، با جدیدترین و به روز‌ترین گیاهان آپارتمانی، باغچه‌ای و تزئینی و همچنین سوغات و صنایع دستی دیگر استان‌های کشور آشنا شوند و بار دیگر طبیعت را در دل نمایشگاه بین المللی قزوین احساس کنند.

نظر شما