شناسهٔ خبر: 66875093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اقدام ابتکاری شهروند تبریزی با هدف مشارکت در گسترش فضای سبز

شهروند تبریزی برای گرامیداشت یاد همسر مرحومش و در راستای ترویج فرهنگ توسعه فضای سبز شهر تبریز، ۱۰۰ اصله درخت در پارک باغشمال کاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، یک خانواده تبریزی امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در اقدامی ارزشمند برای گرامیداشت یاد و خاطره متوفی خود، ۱۰۰ اصله درخت را در مجموعه تاریخی فرهنگی پارک باغشمال تبریز کاشتند.

شهروند تبریزی مسعود سرابی به اشاره به یاد و خاطره همسر مرحوم خود در خصوص این اقدام ابتکاری، اظهار کرد: کاشت درخت به یاد همسرم، به پیشنهاد دخترم با هدف مشارکت در افزایش فضای سبز و هوای پاک انجام گرفت.

وی از همکاری و استقبال شهرداری منطقه در این اقدام فرهنگی تشکر کرد و افزود: ما شهروندان باید به سهم خود در جهت ترویج فرهنگ توسعه فضای سبز کلان شهر تبریز فعال باشیم، چون اگر تلاش هر چند کوچک ما جمع شود، سهم و تأثیر بزرگی را در توسعه فضای سبز و آبادانی و زیباسازی شهر خواهد داشت.

این شهروند تبریزی که با سایر اعضا خانواده در پارک باغشمال به همراه مدیر امور ارتباطات و مسئول سیما، منظر و فضای سبز منطقه، درختان اهدایی خود را می‌کاشت، خاطرنشان کرد: زمان آن رسیده است که در کنار سایر نذر و احسان‌ها برای درگذشتگان خود، کاشت درخت را به عنوان باقیات الصالحات و یک فرهنگ حسنه در جامعه تبلیغ کنیم، گسترش دهیم تا در مدت زمانی کوتاه شاهد شهری سرسبزتر و زیباتر باشیم.

نظر شما