شناسهٔ خبر: 66874553 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

آشنایی با نرم افزار تخصصی تعمیرگاه های موبایل

صاحب‌خبر -

در دنیای پرشتاب امروز، کسب و کارها نیاز به ابزارهایی دارند که بتوانند با کارایی بیشتر و دقت بالاتر، فعالیت‌های خود را مدیریت کنند. یکی از این ابزارها برای صنف موبایل و کامپیوتر، نرم افزار حسابداری و مدیریت تعمیرگاه فینتی است. این نرم افزار با ارائه ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فرد، به تعمیرگاه‌ها کمک می‌کند تا رضایت مشتریان خود را افزایش داده و درآمد خود را بهبود بخشند.

افزایش رضایت مشتریان

یکی از اصلی‌ترین اهداف هر کسب ‌و کاری، رضایت مشتریان است. نرم افزار فینتی با ارائه امکاناتی نظیر صدور قبض پذیرش و فاکتور به‌صورت آنلاین و ارسال آن‌ها از طریق پیامک، تجربه کاربری مشتریان را بهبود می‌بخشد. هنگامی که مشتریان قبض پذیرش دستگاه خود یا فاکتور خرید را به‌صورت آنلاین و از طریق لینک اختصاصی دریافت می‌کنند، اعتماد بیشتری به برند شما پیدا می‌کنند. این قابلیت نه‌تنها فرآیند خرید و تعمیر را ساده‌تر می‌کند، بلکه ارزش افزوده‌ای به کسب‌وکار شما می‌بخشد و حس تجربه خرید فوق ‌العاده‌ای را به مشتریان القا می‌کند.

افزایش درآمد تعمیرگاه‌ ها

نرم افزار فینتی با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند به افزایش درآمد تعمیرگاه‌ ها کمک کند. امکان صدور انواع فاکتور خرید، فروش و مرجوع به‌صورت آنلاین و دسترسی به آن‌ها از هر مکان، فرآیند فروش و مدیریت مالی را بسیار ساده‌تر می‌کند. علاوه بر این، فینتی درصد کمیسیون فروشندگان و تعمیرکاران را به صورت خودکار پس از هر فروش یا تعمیر محاسبه میکند. این قابلیت باعث می‌شود تا انگیزه پرسنل افزایش یافته و کارایی آنان بهبود یابد از طرفی مدیر کسب و کار بدون دغدغه و نگرانی و بدون خطای انسانی در محاسبات مالی با خیالی آسوده به فکر برنامه‌ریزی برای افزایش فروش و درآمد تعمیرگاه باشد.

صرفه‌ جویی در وقت و افزایش بهره ‌وری

یکی از مهم‌ترین مزایای نرم افزار فینتی، صرفه‌جویی در وقت و افزایش بهره‌وری پرسنل است. با استفاده از فینتی، تمامی اسناد مالی و تراکنش‌ها به صورت الکترونیکی ثبت و مدیریت می‌شوند. این امر باعث می‌شود تا نیازی به ورود دستی اطلاعات روی قبض‌های پذیرش و فاکتورهای کاغذی نباشد و خطاهای انسانی به حداقل برسد. همچنین، قابلیت ارسال خودکار پیامک‌ها بدون نیاز به خرید پنل پیامکی مجزا، از تماس‌های اضافی و زمان‌بر جلوگیری می‌کند که در نهایت منجر به افزایش بهره‌وری پرسنل نیز می‌شود.

امکانات پیشرفته و جامع نرم افزار فینتی

نرم افزار فینتی به شما امکان می‌دهد تا تمامی امور مالی، موجودی کالاهای انبار، کمیسیون پرسنل و سود و زیان کسب‌وکار خود را به صورت جامع و دقیق مدیریت کنید. با این نرم افزار می‌توانید چندین انبار ایجاد کرده و کالاها را به صورت منظم دسته‌بندی کنید. همچنین، گزارشات جامع و دقیقی از ورود و خروج کالاها، سود و زیان و تراکنش‌های مالی تهیه کنید که به تصمیم‌گیری‌های بهتر و هوشمندانه‌تر کمک می‌کند.

برخی از امکانات برجسته فینتی عبارتند از:

صدور قبض پذیرش قابل چاپ و پیامکی

امکان صدور قبض پذیرش به صورت الکترونیکی و چاپی و ارسال آن از طریق پیامک به مشتریان – قابل چاپ در ابعاد A4.A5 و ابعاد فیش پرینتر

در قبض پذیرش تمام اطلاعات دستگاه تعمیری – ایرادات – متعلقات همراه – هزینه تعمیر تقریبی – زمان تحویل تخمینی – قوانین و مقرررات تعمیرگاه و بسیاری از اطلاعات دیگر و مهم درج می‌شوند.

نرم افزار تخصصی تعمیرگاه های موبایل نرم افزار تخصصی تعمیرگاه های موبایل

صدور فاکتور فروش آنلاین

صدور و ارسال فاکتورهای فروش به صورت آنلاین و دسترسی به آن‌ها از طریق لینک اختصاصی که در قالب پیامک به مشتریان ارسال می‌شود. یعنی هم می‌توانید به مشتریان فاکتور چاپی ارائه بدهید و اگر دوست‌دار محیط زیست هستید فاکتور الکترونیکی که در قالب یک پیامک به‌صورت خودکار به مشتری ارسال می‌شود.

صورت وضعیت‌های آنلاین

امکان مشاهده و مدیریت صورت وضعیت‌های مالی به صورت آنلاین؛ فرض کنید می‌خواهید صورت وضعیت مالی مشتری‌تان را ارائه بدهید دیگر نیازی به چاپ نیست! فینتی این چالش را با یک پیامک به مشتری و ارائه لینک اختصاصی حل کرده است طوری‌که مشتری با لمس کردن لینک مورد نظر به‌راحتی تمام صورت‌های مالی خود را به‌صورت آنی مشاهده نماید.

مدیریت امور مالی

شامل مدیریت بانک، صندوق، چک‌ها و تمامی تراکنش‌های مالی می‌شود. به زبان ساده نرم افزار فینتی می‌تواند در مدیریت هر چه بهتر موجودی صندوق و حساب‌های بانکی و همچنین چک‌های دریافتی و پرداختی و حتی خرج شده شما را یاری کند.

امنیت بالا در نگهداری اطلاعات

تمامی داده‌ها در سرورهای امن ذخیره شده و روزانه چندین بار بکاپ‌گیری می‌شود. دیتاهای مشتریان در فینتی امنیت بالایی دارد چرا که فینتی با ایجاد زیر ساختی مستحکم و قابل اطمینان ریسک آسیب دیدن اطلاعات را به حداقل رسانده است و بکاپ‌های اطلاعات مشتریان در چندین سرور مجزا در لوکیشن‌های مختلف حفظ و نگهداری می‌شود تا خیال مشتریانمان را راحت کنیم.

پشتیبانی پاسخگو و بروزرسانی مداوم در فینتی

تیم پشتیبانی فینتی آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای شماست و همچنین نرم افزار فینتی به‌روزرسانی‌های مداوم دریافت می‌کند. بروزرسانی‌های مداوم یعنی توسعه هر چه بیشتر و توسعه فینتی یعنی افزایش کیفیت کارایی نرم افزار و بیشتر شدن امکانات نرم افزار فینتی.

یکپارچگی در نرم افزار فینتی

ما هنگام طراحی فینتی پیش فرض را این‌گونه در نظر گرفتیم که مشتریان فینتی به نرم افزاری نیاز دارند که مدیریت تعمیرگاه و انبار و موجودی کالاها و حسابداری و امور مالی‌شان را در قالب یک نرم افزار یکپارچه بتوانند به‌راحتی انجام دهند و از طرفی دردسرهای نصب نداشته باشند و هزینه‌های گزافی نیز برای این حجم از امکانات پرداخت نکنند. بنابراین فینتی؛ یکپارچه، امن و مقرون‌به‌صرفه برای تمام مشاغل طراحی شد.

نتیجه‌گیری

نرم افزار فینتی با ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فرد خود، به تعمیرگاه‌‌های موبایل و کامپیوتر کمک می‌کند تا رضایت مشتریان را افزایش داده و درآمد خود را بهبود بخشند. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید زمان و هزینه‌های خود را صرفه‌جویی کرده و بهره ‌وری پرسنل خود را افزایش دهید. اگر به دنبال یک راهکار هوشمند و کارآمد برای مدیریت تعمیرگاه خود هستید، نرم افزار فینتی بهترین انتخاب برای شماست.

نرم افزار تخصصی تعمیرگاه های موبایل نرم افزار تخصصی تعمیرگاه های موبایل

نکته مهم: با توجه به این‌که اکثر نیازهای مشاغل خدماتی در مدیریت تعمیرگاه و امور مالی و فروشگاه مشابه هستند؛ مشاغلی مانند تعمیرگاه موبایل – تعمیرگاه کامپیوتر – تعمیرگاه خودرو – تعمیرگاه لوازم خانگی – تعمیرگاه چرخ خیاطی – تعمیرگاه تجهیزات پزشکی – تعمیرگاه ساعت و حتی فروشگاه‌های کوچک تا متوسط به‌راحتی می‌توانند از امکانات ارزشمند فینتی در جهت پیشرفت کسب و کارشان بهره ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع استفاده از فینتی، به وب‌سایت Finty.ir مراجعه کنید و همین امروز تحول بزرگی در مدیریت کسب‌وکار خود ایجاد کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما