شناسهٔ خبر: 66873564 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

انتخاب بهترین هتل های اصفهان

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب بهترین هتل های اصفهان

اصفهان به‌عنوان یک شهر تاریخی و مهم که زمانی پایتخت ایران هم بوده، مکان‌های گردشگری زیادی برای دیدن دارد. همین موضوع هم دلیلی شده که سالانه درصد زیادی توریست ایرانی و خارجی به این شهر برای گردش سفر کنند.

این موقعیت سبب شده تا هتل های بسیار خوب و باکیفیتی در نصف جهان ساخته شود. اگر می‌خواهید بدانید که این هتل‌ها چه نام‌هایی دارند و برچه اساسی باید آن‌ها را انتخاب کنیم، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. قصد داریم به‌صورت کامل درباره این موضوع حرف بزنیم.

چه خدماتی را برای انتخاب هتل در نظر بگیریم؟

معیار کیفیت هتل‌ها ستاره‌های‌شان است. هتل‌ها از 1 تا 5 ستاره طبقه‌بندی می‌شوند و هر قدر که کیفیت بیش‌‌تری داشته باشند هزینه بیش‌‌تری بابت یک شب از شما دریافت خواهند کرد. اتاق‌ها بسته به فضا و امکانات قیمت‌های متفاوتی دارند.

هتل‌های بالارده باید امکانات پایه‌ای مثل پارکینگ و اینترنت رایگان، لاندری، رستوران، فضای مناسب و زیبا، خدمات چنج ارز، صندوق امانات و سرویس تاکسی را در اختیار داشته باشند. خدمات اضافه‌تر نشان‌دهنده کیفیت بیش‌‌تر آن هتل و مجموعه خواهد بود.

هتل کوثر اصفهان: فیروزه‌ای در نصف جهان

به‌جرات می‌توانیم بگوییم که هتل کوثر در اصفهان یکی از زیباترین هتل‌های این شهر است. این هتل در مقابل سی‌وسه‌پل در سال 1347 ساخته شد و در ابتدا هم هتل کوروش نام داشت. این هتل در سال 1383 بازسازی شد و حالا در تنها 7 طبقه 225 اتاق دارد که شامل انواع اتاق‌های مختلف می‌شود.

این هتل امکانات پایه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد و یک هتل 5 ستاره محسوب می‌شود. این هتل رستورانی بزرگ با ظرفیت 90 نفر دارد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. آتلیه، سالن ورزشی، آرایشگاه، جکوزی، ماساژ و صرافی از دیگر خدمات این هتل مجلل هستند.

هتل عباسی اصفهان: یادگار 300 ساله!

شاید باورش سخت باشد اما رزرو هتل عباسی اصفهان قدمتی 300 ساله دارد. این هتل به‌دستور سلطان حسین صفوی ساخته و در طول این سال‌ها بار‌ها بازسازی شد. این هتل 5 ستاره 225 واحد اقامتی دارد که با بهترین کیفیت در اختیار مهمان‌های مختلف قرار خواهد گرفت.

هتل عباسی دارای 4 تالار پذیرایی مختلف است که مجموعا می‌تواند میزبان 1500 مهمان باشد. این هتل در بافت تاریخی شهر ساخته شده و به همین دلیل هم دسترسی بسیار خوبی برای مهمان دارد. هتل عباسی نیز یکی از زیباترین هتل‌هایی‌است که می‌توانید مدت اقامت خود در شهر اصفهان تجربه‌اش کنید. هتلی که شما را به دل معماری عصر صفوی می‌برد.

رزرو هتل عباسی اصفهان

هتل مجلل چهارباغ: ظاهری لوکس و مجلل

اگر از آن دسته مهمان‌هایی هستید که از فضاهای لوکس و مجلل لذت می‌برید، هتل چهارباغ یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

می‌توانیم بگوییم که امکانات این هتل نسبت به 5 ستاره‌ بودن واقعا در حد یک هتل معمولی‌است و تنها چیزی که باعث می‌شود مهمان‌ها بخواهند بار دیگر در آن اقامت داشته باشند، ظاهر مجلل آن است. البته که دسترسی آن نیز بسیار خوب بوده و شما می‌توانید در داخل هتل به امکاناتی چون استخر و رستوران نیز دسترسی داشته باشید.

هتل پیروزی: پیروزی امروز، داریوش سابق

در میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین هتل 4 ستاره بعدی لیست ما قرار گرفته که پیروزی نام دارد. از نمای بیرون هتل پیروزی چیز خاصی برای ارائه ندارد اما داخل آن کاملا استانداردهای یک هتل 4 ستاره را داراست.

این هتل دارای امکانات اضافه نیست و شما می‌توانید نسبت به 4 ستاره‌بودنش تنها خدمات پایه‌ای را دریافت کنید. این هتل در گذشته داریوش نام داشت و بیش ‌از 40 سال است که در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است. دسترسی هتل را نیز می‌توانیم برگ برنده آن بدانیم چون شما می‌توانید به موقعیت‌های مختلف شهر اصفهان در کمترین زمان ممکن با پیاده‌روی برسید.

هتل عالی‌قاپو: در دل سنگ‌فرش عباسی!

در اصفهان‌گردی‌مان به یک هتل 4 ستاره دیگر می‌رسیم که در خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد. این خیابان در اصفهان سنگ‌فرش شده و به همین دلیل هم نمی‌توان تا در هتل با خودروی شخصی رفت. شما می‌توانید به پارکینگ هتل که حدودا 200 متر از آن دورتر است مراجعه کنید.

باقی مسیر از پارکینگ تا هتل نیز با خودروی برقی قابل تردد است. این هتل علاوه ‌بر امکانات پایه‌ای دارای سونا و جکوزی هم هست. هتل اصفهان عالی‌قاپو 106 فضای اقامتی لوکس را در اختیار شما قرار می‌دهد که در سطح یک هتل 4 ستاره هستند.

هتل آرماندیس: ترکیب مدرنیته و مجلل‌بودن

آرماندیس را به معنای واقعی کلمه می‌توانیم نگین بلوار کاوه بدانیم. این هتل در 11 طبقه بنا شده و 74 واحد اقامتی را در خود جای داده است. آماندیس یکی از هتل‌های تازه تاسیس اصفهان است که در سال 1401 راه‌اندازی شد و با همه امکاناتش 4 ستاره دریافت کرد.

لابی این هتل به‌شدت زیبا و مجلل است و اگر از چنین فضاهایی لذت می‌برید انتخاب بسیار خوبی برای شماست. فضای اتاق‌های چیزی بین مجلل و مدرن هستند که هم باعث می‌شوند چشم اذیت نشود و هم فرم لوکس‌بودن را حفظ می‌کنند. ظرفیت پارکینگ آن متاسفانه محدود است و هتل نیز در موقعیت نسبتا دوری تا مرکز شهر قرار دارد.

هتل سفیر اصفهان: یک هتلی که شاید 4 ستاره نیست!

به‌عنوان یک هتل سفیر اصفهان واقعا امکانات بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد. از سالن ورزشی و استخر گرفته تا سونا، جکوزی و حمام سنتی ایرانی. این هتل به مراکز مختلف شهر اصفهان هم دسترسی بسیار خوبی دارد.

البته امکانات اضافه روی هتل نیست و شما باید بابت آن هزینه اضافه پرداخت کنید. به‌همین دلیل هم 4 ستاره برای آن در نظر گرفته شده است. رستوران و کافی‌شاپ آن نیز در حد معمول هستند و انتظار زیادی نباید داشته باشید. این هتل در 5 طبقه ساخته شده و 78 اتاق را در اختیار شما می‌گذارد.

هتل سفیر اصفهان

جمع‌بندی

از شما بی‌اندازه ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. اصفهان یکی از توریستی‌ترین شهر‌های ایران است و انتخاب یک هتل خوب در آن برای افراد زیادی اهمیت دارد.

هتل در اصفهان باکیفیت و 5 ستاره کم نیستند اما می‌توانید با صرف هزینه کم‌‌تری در یک هتل 4 ستاره اقامت بگزینید و بودجه کم‌‌تری برای صرف خود مصرف کنید. هتل‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید موردی را انتخاب کنید که با شرایط و امکانات شما بیش‌‌ترین تطابق را دارد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما