شناسهٔ خبر: 66872304 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

عشق در زمان بحران؛ نوه رئیس جمهور آمریکا عاشق یک پسر عرب شد+تصاویر

ناتالی 19 ساله در این شام رسمی که جو بایدن به افتخار «ویلیام روتو» رئیس جمهور کنیا در کاخ سفید برگزار کرده بود، همراه با رافائل ظاهر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران به نقل از تلگراف، «ناتالی بایدن» نوه پسری «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در نخستین مراسم شام رسمی در واشنگتن پایتخت آمریکا دست در دست یک پسر عرب تبار ظاهر شد.

«رافائیل حجار» در این مراسم شام  به شدت مورد توجه رسانه های غربی قرار گرفت و پرسش هایی درباره تبار او و چگونگی ارتباطش با ناتالی بایدن مطرح شده است.

ناتالی 19 ساله در این شام رسمی که جو بایدن به افتخار «ویلیام روتو» رئیس جمهور کنیا در کاخ سفید برگزار کرده بود، همراه با رافائل ظاهر شد.

ناتالی بایدن

به نوشته روزنامه تلگراف حجار مقیم انگلیس بود و در مدرسه عمومی لندن درس می خواند و بعد به دبیرستان«ویذربی» در وستمنستر که هزینه تحصیل در آن سالیانه 30 هزار پوند است پیوست. پس از آن در مدرسه «لاتیمر علیا» در هامر سمیت درس خواند که هزینه تحصیل در آن در سال 26هزار پوند است. وی پس از آن به آمریکا رفت.

5

این روزنامه احتمال می دهد که رافائل  از نزدیکان«فارس حجار» بانکداری که در بانک«کریدی آگریکول» فرانسه فعالیت می کند، باشد. وی بارها به موسسه «لاتمر» طی دوران نوجوانی اش در مدرسه کمک مالی کرده است.

بر اساس اطلاعات شخصی این جوان عرب تبار در وبسایت«لنکدین»وی بازیکن راگبی تیم 1st XV بوده است و کاپیتان تیم کریکت هم بوده است و تنیس دو نفره مردان هم بازی کرده است.

حجار به عنوان بازیکن تیم راگبی دانشگاه «پنسلیوانیا»  در فصل 2023-2024 ثبت شده است اما هنوز مشخص نیست که برای تیم اش در مسابقات بازی کرده است یا نه.

ناتالی بایدن. رافائل حجار

وی فیریک، شیمی و ریاضی خوانده است و بر اساس پرونده شخصی اش در شرکت غذایی غول پیکر فرانسوی« دانون» در پاریس، آموزش دیده است. حجار به انگلیسی، فرانسه و عربی کاملا مسلط است و به این سه زبان صحبت می کند و در صفحه شخصی اش به شکل سمبلیک پرچم سوریه را گذاشته و بعد از آن پرچم های فرانسه و انگلیس را قرار داده است.

ناتالی بایدن.حجار

و اما ناتالی دختر بزرگ بو بایدن پسر جو بایدن است که در سال 2015 در اثر بیماری سرطان درگذشت. ناتالی یکی از هفت نوه رئیس جمهور آمریکاست.

ناتالی پس از فارغ التحصیلی از مدرسه اش در ایالت دلاور سال جاری به دانشگاه پنسلیوانیا که رافائل در آن درس می خواند پیوست. وی همچنین در سال 2022 به همراه پدربزرگش از دانشگاه پنسلیوانیا بازدید کرده بود.

 

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما