شناسهٔ خبر: 66872054 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم کنکور از ۸ خرداد آغاز می‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌ای درباره انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور، پیرو انتشار اطلاعیه به تاریخ ۱۴۰۲.۱۱.۰۱ درباره انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳ به اطلاع شرکت‌کنندگان در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم می‌رساند، «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کدرشته‌محل‌های دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳.۰۳.۰۸ فعال خواهد شد و تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۳.۰۳.۱۲ ادامه خواهد داشت.

بر این اساس ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای مذکور، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

نکات مهم برای انجام انتخاب رشته:

۱- داوطلبان ضرورت دارد به شرایط و ضوابط اختصاصی و سایر موارد مطروحه در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ «مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» که از روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۳.۰۳.۰۷ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دسترس خواهد بود، توجه کنند.

۲- متقاضیانی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند که در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت‌ماه سال جاری (در روز‌های پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۰۶ و ۱۴۰۳.۰۲.۰۷) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شرکت کرده باشند.

۳- به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، ابتدا فرم پیش‌نویس مندرج در انتهای دفترچه مذکور را تکمیل و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، در مدت زمان کوتاه‌تر و بدون خطا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

۴- پس از تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی و دریافت کدپیگیری، یک نسخه پرینت از فرم انتخاب رشته تهیه و نزد خود نگهداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما