شناسهٔ خبر: 66871997 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهدای ۵۵ سرویس کامل لوازم خانگی به مردم سیل‌زده جنوب کرمان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع ۵۵ سرویس کامل لوازم خانگی بین مردم نیازمند و سیل‌زده جنوب استان کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

وحید سلیمی؛ رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با معرفی جامع‌تر بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، به عنوان یکی از حامیان پروژه‌های داوطلبی و محرومیت‌زدایی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این بنیاد خیریه در سال 1390 در شهرستان دماوند استان تهران تشکیل شد و در این مدت به انجام امور خیرخواهانه و انسان‌دوستانه پرداخته است.

وی افزود: این بنیاد خیریه در زمینه‌های تاسیس مدارس و مراکز آموزشی، تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، کمک معیشتی به مستمندان و تامین مسکن آنان، اجرای پروژه‌های آب‌رسانی در مناطق محروم کشور و همچنین کمک به بیماران و تجهیز بیمارستان‌ها فعالیت دارد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به سابقه 5 ساله همکاری مشترک بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی با این سازمان در زمینه تحقق شعار "اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان" تاکید کرد: در جدیدترین همکاری و تعامل مشترک میان سازمان داوطلبان و این بنیاد، 55 سرویس کامل لوازم خانگی شامل اجاق گاز، ماشین لباسشویی دوقلو، یخچال فریزر، فرش و پتو به ارزش مجموع 14 میلیارد ریال اهدا و مقرر شده است بنا بر نیت خاص خیّر، بین افراد نیازمند سیل‌زده جنوب استان کرمان، توزیع شود.

به گفته سلیمی، با مساعدت سازمان داوطلبان و همچنین جمعیت هلال احمر استان کرمان، این اقلام بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما