شناسهٔ خبر: 66871902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرماندار شهرستان بجنورد:

شهید رئیسی رویه خدمت در جامعه را پایه گذاری کرد

خبرگزاری صدا و سیما

فرماندار شهرستان بجنورد گفت: شهید رئیسی رویه خدمت در جامعه را پایه گذاری کرد و بدون منت، خدمت خالصانه داشتند.

صاحب‌خبر -

شهید رئیسی رویه خدمت در جامعه را پایه گذاری کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ی خراسان شمالی؛ محمد باقر باقر پور در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: این شهید والامقام الگویی برای خدمت‌گزاری به مردم در جامعه بودند و در راه رفع مشکلات مردم بود که مزد خدمت بی منت خود را دریافت کرد.
وی با بیان این‌که دولت سیزدهم با هدایت شهیدآیت‌الله‌رئیسی اقدامات بی‌نظیری را در حوزه توسعه زیرساخت‌ها رقم زد، افزود: در خراسان شمالی به ویژه شهرستان بجنورد طرح ها و برنامه های زیادی از سوی این دولت اجرا شد و این شهرستان شاهد رشد مناسبی در همه زمینه ها بوده است و همه این کارها مدیون زحمات و تلاشهای رئیس جمهور شهید است.
فرماندار بجنورد ادامه داد: همه ما وظیفه داریم راه شهید رئیسی را در هر کسوت و هر صنف ادامه دهیم، ادارات با خدمت به مردم، بازاریان با رعایت انصاف، نیروهای نظامی و انتظامی با تقویت نیروهای نظامی جهت ارتقاء امنیت، کشاورز و صنعتگران با تولید باید راه شهید رئیسی را ادامه دهند.
وی با اشاره به استقبال میلیونی مردم از مراسم تشییع این شهدا و در رأس آنها سید شهیدان خدمت گفت: امروز برگی دیگر از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد و همگان به چشم دیدند که مردم ایران اسلامی همواره قدردان خادمان خود بوده و تحت تأثیر رسانه‌های دشمن قسم خورده قرار نگرفته و نخواهند گرفت.

نظر شما