شناسهٔ خبر: 66870822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه سالگرد امام راحل

ساری- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در استان به‌ویژه اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت و سی و پنجمین ارتحال ملکوتی خمینی کبیر و تحسین حضور میلیونی ملت در آیین های وداع، تشییع و تدفین شهدای سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس دولت مردمی سیزدهم، افزود: در اهمیت و ویژه بودن این موضوع خیلی نیازی به بحث نیست، این حضور، شکوه و حماسه‌ای که مردم همواره می‌آفرینند نیازی به تشریح ندارد.

وی ادامه داد: حضور مردم در مراسم تشییع آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان هم برای دوستان و هم دشمنان پیام‌های فراوانی داشت.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه هر ساله مردم در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) همچون اربعین حضور پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: وظیفه ما آسان کردن حضور مردم است که باید اتفاق بیافتد و هر سال هم باید بهتر از گذشته برگزار شود، امسال باید متفاوت‌تر نسبت به گذشته اهتمام داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه «امام وعده‌های صادق» به صورت سراسری به عنوان شعار سی‌وپنجمین سالگرد رحلت امام راحل(ره) است، عنوان کرد: قول و قرار این جلسه مهم بوده و باید ظرفیتی را به کمک بیاوریم تا آنچه که تصمیم گرفته شد محقق شود، امسال قرار است دستگاه های موفق و پرتلاش در این عرصه را مشخص و جدا کنیم.

عزیززاده گرجی افزود: ستادهای شهرستانی و حتی بخشی که شکل گرفت باید در کمترین زمان ممکن فعال تر شود، در روستاها هم موضوع انتخابات و همبستگی نیز باید عمومیت پیدا کند، از این رو باید برای پایگاه‌های بسیج، دهیاران و سایر مراکز روستایی نقشی تعریف شود.

وی خواستار ارسال رونوشت از اقدامات به استانداری و فرمانداری‌ها شد و گفت: ۱۴ و ۱۵ خرداد باید برنامه‌های ویژه‌ و تبیینی داشته باشیم، ویژه برنامه هایی برای تبیین ثمرات و برکات ۱۵ خرداد تدارک دیده شود چراکه محور اتفاقات و شکل گیری انقلاب اسلامی نقطه عطف آن در ۱۵ خرداد شکل گرفت و توجه به این روز در همه ی برنامه ها در نظر گرفته شود.

آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه سالگرد امام راحل

نظر شما