شناسهٔ خبر: 66870097 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور:

مکتب آیت الله رئیسی در مدیریت کلان کشور در تراز انقلاب اسلامی بود

تهران - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، مکتب آیت الله رئیسی را در مدیریت کلان کشور در تراز انقلاب عنوان کرد و گفت: انتظار داریم رییس جمهور آینده رویکردهای رییس جمهور شهید را ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

داود منظور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: انتظار داریم رییس جمهور آینده رویکردهای رییس جمهور شهید را ادامه دهد. آقای رییسی مکتب جدیدی را در مدیریت کلان کشور پایه ریزی کرد که در تراز انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان برنامه و بودجه صداقت با مردم و حساسیت برای رفاه آنان را از ویژگی ها اجرایی آیت الله رییسی برشمرد و گفت: دولت آیت الله رئیسی به معنای واقعی دولت مردمی بود و برای ایشان مهم بود که مردم احساس رضایت بیشتری داشته باشند.

وی جدیت در امور و پیگیری منظم مسائل به صورت ستادی و عملیاتی را از ویژگی های رییس جمهور شهید و دولت ایشان دانست و اضافه کرد: آقای رییسی مدیر میدانی بود و بعد از تصمیم گیری در ستاد در میدان هم حاضر می‌شد و مسائل را به درستی می‌دید و پیگیری‌های لازم را برای اجرا شدن مصوبات دولت انجام می داد.

منظور، سنجش همه جوانب موضوعات را از دیگر ویژگی های رییس جمهور شهید عنوان کرد و یادآور شد: آیت الله رییسی به پیشرفت همه جانبه اعتقاد داشت، وی به پیشرفت همزمان اقتصادی،‌ فرهنگی، مسائل اجتماعی،‌ حفظ محیط زیست، تقویت بنیه دفاعی و امنیتی توجهی ویژه داشت.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه میزان پشتیبانی آیت الله رئیسی از نیروهای مسلح در میان دولت های پس از انقلاب بی نظیر بود، افزود: آیت الله رییسی معتقد بودند هرچقدر توان دفاعی و بازدارندگی کشور افزایش داده شود،‌ امنیت ایران اسلامی بیشتر خواهد شد و این رویکرد در ارتقاء قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور تاثیر به سزایی دارد.

وی صادق الوعد بودن را دیگر ویژگی رییس جمهور شهید برشمرد و تصریح کرد: آیت الله رییسی معتقد بود نباید وعده ای داده شود که امکان عمل به آن وجود نداشته باشد. بر همین اساس تحقق وعده های دولت را در جلسات هیات دولت یا سفرهای استانی پیگیری می کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه رییس جمهور شهید، دیپلماسی اقتدار را در برابر دیپلماسی ذلت پیگیری کرد، افزود: شهید رییسی توانست فضایی برای کشور فراهم کند که مقتدرانه رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد و این موضوع کار بزرگی بود که فقط از عهده فردی مانند وی برمی آمد.

منظور خاطرنشان کرد: افتخار آیت الله رئیسی این بود که سرباز رهبر معظم انقلاب بود و امیدواریم رییس جمهور آینده مسیر ایشان را که به مکتب رییس جمهور شهید تبدیل شده، ادامه دهد.

نظر شما