شناسهٔ خبر: 66869981 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مقایسه ۱۳ هفته‌ای گل‌محمدی با دستیار برزیلی‌اش؛

با نتایج یحیی پرسپولیس امیدی به قهرمانی نداشت/ پیشرفت چشمگیر سرخپوشان در دور برگشت +جدول

مقایسه نتایج رقم خورده در ۱۳ هفته ابتدایی دور رفت و برگشت مشخص می‌کند سرمربی برزیلی جانشین یحیی گل محمدی نتایج بهتری نسبت به دور رفت برای این تیم رقم زده است.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق - مقایسه تعداد بردها با تعداد پیروزی‌های تیم پرسپولیس در دور رفت و برگشت، کاهش تعداد مساوی‌ها و افزایش چشمگیر گل‌های زده در ۱۳ هفته ابتدایی دور برگشت مشخص می‌کند شرایط پرسپولیس با تغییرات به وجود آمده در کادر فنی این تیم عملکرد بازیکنانش در مصاف با رقبای لیگ برتری را به شکل قابل توجهی تحت تاثیر قرار داده و حالا این تیم در صدر جدول لیگ برتر و دو هفته مانده به پایان لیگ بخت اول قهرمانی به شمار می‌رود.

نتایج رقم خورده توسط یحیی گل محمدی و بازیکنانش در دور رفت با اوسمار ویرا و شاگردان این مربی برزیلی تصویر واضح‌تری از تفاوت پرسپولیس دور رفت و برگشت را نمایان می سازد.

با نتایج یحیی پرسپولیس امیدی به قهرمانی نداشت/ پیشرفت چشمگیر سرخپوشان در دور برگشت +جدول

یحیی گل محمدی در ۱۶ دیدار نیم فصل اول لیگ برتر که هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده داشت توانست با کسب ۸ پیروزی ۶ مساوی و یک باخت به کار خود پایان داده و پس از استقلال در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر به پایان کار برسد. بدون احتساب دو بازی هفته‌های چهاردهم و پانزدهم مقابل شمس آذر و مس رفسنجان یحیی گل محمدی توانست ۷ برد ۵ مساوی و یک باخت را در ۱۳ مسابقه از خود بگذارد که این تعداد مسابقات مجموع امتیازی ۲۶ را برای پرسپولیس به ارمغان آورد.

با نتایج یحیی پرسپولیس امیدی به قهرمانی نداشت/ پیشرفت چشمگیر سرخپوشان در دور برگشت +جدول

این در حالی است که تیم اوسمار ویرا (که از اولین هفته دور برگشت هدایت تیم پرسپولیس را در دست گرفت) در ۱۳ مسابقه‌ای که به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته توانسته ۱۰ پیروزی، ۲ مساوی و یک باخت را در کارنامه خود ثبت کند. مجموع امتیازی این ۱۰ پیروزی و دو مساوی ۳۲ امتیاز می‌شود که نسبت به امتیازات یحیی گل محمدی در ۱۳ مسابقه دور رفت ۴ امتیاز بیشتر است.

همچنین شاگردان یحیی گل محمدی در هفته‌های اول تا سیزدهم ۱۶ بار دروازه حریفان را باز کردند اما همین تیم، تحت امر اوسمار برزیلی در همین تعداد بازی تا اینجا ۲۲ بار دروازه حریفان خود را گشوده و از این نظر فوتبال تهاجمی‌تری را برای طرفداران این تیم به نمایش گذاشته است.

با نتایج یحیی پرسپولیس امیدی به قهرمانی نداشت/ پیشرفت چشمگیر سرخپوشان در دور برگشت +جدول

یحیی گل محمدی در دور رفت به تیم سپاهان باخت و تنها شکست خود را در مصاف با نماینده اصفهان تجربه کرد. در حالی که پرسپولیس با اوسمار ویرا در بازی برگشت مقابل همین تیم در تهران با نتیجه مساوی به کار خود پایان داد. اما تنها شکست ویرا در ۱۳ هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک بود که همین تیم در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان یحیی گل محمدی شده بود.

ناگفته نماند؛ تیم پرسپولیس در ۲ هفته پایانی دور رفت مقابل شمس آذر قزوین و مس رفسنجان به یک پیروزی و تساوی دست یافت و ۴ امتیاز گرفت که در صورت تکرار این نتایج کار پرسپولیس برای قهرمانی دشوار خواهد شد.

نظر شما