شناسهٔ خبر: 66869800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در هفتمین روز از سالروز شهدای خدمت برگزار شد؛

مراسم زیارت عاشورا در ستاد کانون کرمانشاه

به مناسبت هفتمین روز از سالروز شهدای خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، مراسم زیارت عاشورا در ستاد کانون کرمانشاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، به مناسبت هفتمین روز از سالروز شهدای خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، مراسم زیارت عاشورا در ستاد کانون کرمانشاه برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان یاد و خاطره‌ی شهدای خدمت را گرامی شمرد و با اشاره به خدمات ارزنده‌ی ایشان، گفت: راه و مسیر شهدای خدمت روشن است و الحمدلله با وجود برکت و سایه‌ی مقام معظم رهبری و مدیریت بی‌نظیر ایشان، این روزهای بحرانی نیز در حال گذران هستند و این جایگاه ولایت در جامعه و رکن کلیدی حکومت اسلامی را نشان می‌دهد و آنچه که در حال حاضر مهم است تلاش برای خدمت به ملت و مردم می‌باشد؛ دیپلماسی ما مردم هستند و در واقع به دنبال محبت و ولایت و رابطه‌ی آن بین مردم و دولت هستیم.
وی افزود: با تبیین صحیح مسیر با برکت خون شهدا را ادامه خواهیم داد و حضور حداکثری ملت همیشه در صحنه‌ی ما از ارکان کلیدی است. هر کس در مسیر خدمت مردم باشد با عزت از دنیا می‌رود. ما نیز به سهم خود باید با تبیین مسیر اسلامی در قالب مراکز در این راه بزرگ قدم برداریم و کارهای بزرگی را صورت دهیم. زنجانی تصریح کرد: راه شهیدان همواره ادامه دارد و ما باید توجه داشتیم که این عزیزان در راه خدمت به ملت از هیچ چیز حتی جانشان دریغ نکردند و این الگویی برای یکایک ماست که بدانیم خدمت به خلق خدا و در راه رسیدن به اهداف الهی، سعادتی‌است که مقدر شده و ما نیز باید از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
در ادامه فضای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت عطر آگین شد و یاد و خاطره‌ی شهدای خدمت گرامی داشته شد.

نظر شما