شناسهٔ خبر: 66869628 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید از زبان اساتید حوزه و دانشگاه؛

اخلاص آیت‌الله رئیسی باعث شد «شهادت» مزد او باشد+ فیلم

حجت‌الاسلام رفیعی در مورد ویژگی اخلاقی آیت‌الله رئیسی گفت: یکی از ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید، اخلاص او بود و همین هم باعث شد تا این شهادت، در پایان مزد او باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) حین بازگشت به تبریز در یک مأموریت کاری به شهادت رسید.

رسانه KHAMENEI.IR که پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای است، در مورد ویژگی‌های اخلاقی رئیس‌جمهور شهید با اساتید مختلف حوزه علمیه گفت‌وگو کرده است.

«اخلاص» ویژگی برجسته آیت‌الله رئیسی بود

حجت‌الاسلام و المسلمین «ناصر رفیعی» استاد حوزه و دانشگاه در مورد ویژگی اخلاقی آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی، اخلاص او بود و همین هم باعث شد تا این شهادت، در پایان مزد او باشد.

وی در مورد اخلاص رئیس‌جمهور شهید گفت: رئیس‌جمهور شهید پشتکار داشت، خستگی‌ناپذیر و ولایت‌مدار بود. او خودش را نمی‌دید و اگر کسی خودش را نبیند و خدا را ببیند، خدا هم او را بالا می‌بَرَد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: من اعتقاد دارم که خدا او را عزیز برد و ان‌شاءالله خون او مانند خون شهید بهشتی در جامعه تأثیرگذار باشد.

<div id="video-display-embed-code_2480191" ><script type="text/JavaScript" src="https://defapress.ir/fa/news/play/embed/669696/2480191?width=400&height=300"></script></div>

«تعهد به اهل بیت (ع)» شاخصه عالی رئیس‌جمهور شهید بود

حجت‌الاسلام و المسلمین «نجم‌الدین مروجی طبسی» از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مورد ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی مردمی، متواضع و خاکی و دغدغه‌اش خدمت به مردم و کشور بود.

وی در مورد شاخصه‌های اخلاقی رئیس‌جمهور شهید گفت: «ولایتمداری» شاخصه بارز او و «تعهد نسبت به اهل بیت (ع)» ویژگی عالی او بود.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مقام اصلاً روی رئیس‌جمهور شهید اثر نگذاشت و تابع و مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و تلاش خود را می‌کرد تا منویات ایشان را اجرا کند.

<div id="video-display-embed-code_2480192" ><script type="text/JavaScript" src="https://defapress.ir/fa/news/play/embed/669696/2480192?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/ 118

نظر شما