شناسهٔ خبر: 66869401 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

شافعی: پرسپولیس در بهترین زمان به هماهنگی تاکتیکی رسید/ عملکرد استقلال مقابل نساجی غیرحرفه‌ای و بچه‌گانه بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تجربه بازیکنان مقابل استقلال خوزستان باعث شد چنین شاهکاری صورت بگیرد، آن‌ها قهرمان واقعی لیگ هستند.

صاحب‌خبر -

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی دراماتیک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال خوزستان ابتدا انتحاری بازی کرد و شیرازه پرسپولیس را به طور کلی از بین برد. تفکرات اوسمار باعث شد که در این مسابقه یک کامبک زیبا زده شود و صدر جدول در دستان سرخپوشان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با اتفاقاتی که در نیمه اول رخ داد کاملاً از شرایط تیم عصبی شدم و امید خودم را از دست دادم، اما با آغاز نیمه دوم وقتی شرایط و عملکرد بازیکنان را دیدم امیدوار شدم و به این یقین رسیدم که آن‌ها می‌توانند بازی را برگردانند. زدن ۴ گل در آن شرایط فقط از پس بازیکنانی برمی‌آمد که انگیزه مضاعفی داشته باشند. وحید امیری و امید عالیشاه در این مسابقه تأثیر زیادی را روی پیروزی سرخپوشان گذاشتند. تجربه بازیکنان در این مسابقه حکمفرما بود و باعث شد که پرسپولیس در حضور تماشاگران به خاک ن‍َشیند. 

بازی با شمس‌آذر تاکتیکی و جذاب خواهد بود 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد بازیکنان، تصریح کرد: نیمه مربیان برای اوسمار چالش برانگیز بود و باعث شد که او تفکرات خودش را با همکاری کادر فنی قدرتمندی که در اختیار دارد در زمین پیاده کند و با همت بازیکنان یک پیروزی دلچسب را به دست بیاورند. به نظر من تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و انگیزه و روحیه‌ای که اکنون در اردوی سرخپوشان وجود دارد دلیلی می‌شود که ما امیدوار باشیم تا ۲ بازی آینده که در نوع خود بسیار سخت هستند را با موفقیت پشت سر بگذارند.

شافعی با بیان اینکه بازی با شمس آذر یک دیدار تاکتیکی و جذاب خواهد بود، عنوان کرد: پرسپولیس در بهترین زمان از لحاظ تاکتیکی به هماهنگی رسید و نشان دادند که شکست مقابل آلومینیوم تنها یک سوء تفاهم بود. هواداران یار دوازدهم تیم بودند و به آن‌ها حق می‌دهم که در نیمه نخست با آن شرایط از تیم دلخور باشند، اما ماندند و تیم را حمایت کردند و ثمره‌اش یک پیروزی جذاب شد.

پرسپولیس دیگر صدر را از دست نمی‌دهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازی با شمس آذر بسیار سخت خواهد بود و به نظر من یک دیدار کاملاً تاکتیکی و فنی را شاهد باشیم. پرسپولیس دیگر نباید اشتباهات دیدار با استقلال خوزستان را تکرار کنند چرا که در قزوین و در خانه حریف ما قطعاً می‌توانیم به صلابت دیدار با استقلال خوزستان عمل کنیم. به نوع بازی شاگردان اوسمار اعتقاد دارم و به نظرم آن‌ها دیگر صدر را از دست نمی‌دهند.

شافعی در پایان با بیان اینکه عملکرد استقلال مقابل نساجی کاملاً غیرحرفه‌ای و بچگانه بود، خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها در بازی مقابل نساجی نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان را دنبال می‌کردند که حرفه‌ای‌گری به دور بود. آن‌ها نوع عملکردشان را نسبت به بازی ما تنظیم کردند و فکر کردند که با یک تساوی هم می‌توانند اختلافشان را بیشتر کنند که از تفکرات آماتوری استقلالی‌ها سرچشمه می‌گیرد. قهرمانی اکنون در دستان پرسپولیس است و از آن سو گل‌گهر مقابل استقلال برای گرفتن امتیاز به تهران خواهد آمد. آن‌ها با حاشیه‌ و بیان اینکه که نخواستند ما قهرمان شویم بهانه‌جویی می‌کنند. خیلی از پیشکسوتان استقلال به عملکرد نکونام انتقاد کردند و نشان می‌دهد اصل موضوع از چه قرار است. امیدوارم در نهایت با کسب قهرمانی دل هواداران پرسپولیس شاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما