شناسهٔ خبر: 66869320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

قدردانی استانداری و بیت نماینده ولی فقیه از حضور مردم در مراسم شهدای خدمت

تبریز- دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استانداری در پیامی مشترک، از حضور مردم استان در مراسمات گرامی‌داشت شهدای خدمت، تجلیل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پیام مشترک قدردانی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری مراسمات بزگداشت شهدای خدمت در مناطق مختلف استان بدین شرح است:

بسمه تعالی
آسمان پر فروغ خطه آذربایجان شرقی و شهر تبریز و مراغه بار دیگر با عروج ملکوتی انسان‌هایی پاک نهاد و پاک سرشت منوّر و روشن‌تر شد، اما دردی جانکاه و جانسوز بر دلهایمان نشاند.

شکوه حضور مردم قدرشناس، انقلابی، بصیر و شهید پرور در جای جای ایران عزیز و شهر‌های تهران، قم، خراسان جنوبی، مشهد، تبریز و مراغه در مراسم استقبال، بدرقه، تشیع و تدفین شهدای عزیزمان نشان داد سیره و منش خادمان صادق الوعد و سخت کوش این ملت از اذهان این ملت پاک شدنی نیست و برای همیشه بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.

مردم آذربایجان شرقی امین و سفیر ولایت دراین منطقه و امام جمعه معتبرشان و نماینده محبوبشان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار مجاهد و انقلابی خود را با چشمانی اشکبار و وداعی جانانه راهی سفر آخرت کردند تا با ادای احترام به ساحت مقدس همه شهدای گلکون کفن از مقام شامخ شهدای این حادثه تلخ تجلیل نمایند.

این حضور حماسی علاوه بر اینکه تسکینی برآلام خانواده‌های شهدای این سانحه دردناک بود؛ تجدید عهدی با آرمان‌های بلند امامین انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عزیزتر از جانمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و شهدا نظام اسلامی بود که همه چشم‌های عالم را به خود خیره کرد و اقتدار و همبستگی ملت در پیمودن راه شهدای خدمت را فریاد زد.

حضور ستودنی و دشمن شکن مردم همیشه در صحنه این دیار عالم پرور و عالم خیز در تجلیل از مقام شهدای خدمت و خادمان سلطان سریر ارتضا، حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام با اعلم‌های عزای حسینی قاب‌هایی از دلداگی مردم عاشورایی این منطقه به راه و سیره ائمه معصومین علیم السلام و مسیر روشن این شهدا را که رهرو واقعی همان راه و همان مکتب بودند به تصویر کشید.

جلوه تاریخی این حماسه باشکوه وداع ملت با شهدای راه خدمت ابراز لطف و محبت ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب اسلامی به سربازان شهیدشان و خانواده این شهدا بود که نخست با پیام تسلیت و در وهله دوم با پذیرش به حضور معنوی شان و تفقد و عنایت پدرانه آلام درمندان حادثه را تسکین بخشید و صبر بر این فراق جانکاه را برای همه ما آسان نمود.

با ادای احترام به مقام صبر همه خانواده‌های شهدای این سرزمین پهناور و تبریک به مردم تبریز که پیکر سه شهید محراب در خاک پاکش آرامیده است؛ با سجده شکر به پیشگاه خداوند متعال از عنایت و محبت پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، مردم قدرشناس، فهیم و انقلابی آذربایجان شرقی، علما، فضلا و مراجع محترم تقلید، حوزه‌های علمیه، اصناف و کسبه بازار، ادارات و نهاد‌های اجرایی، هنرمندان، نیرو‌های سرافزارمسلح و بسیج قهرمان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی و همه آحاد و اقشار مختلف مردم نهایت تقدیر و تشکرخود را اعلام میداریم و صبر جزیل همگان را از درگاه حیّ لایزال مسئلت می‌نماییم.

آیت الله سید محمدتقی آل هاشم
دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز
استانداری آذربایجان شرقی

نظر شما