شناسهٔ خبر: 66869282 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

جنبش انصارالله: ما دولت آمریکا را کاملاً مسئول جنایت جدید در رفح می‌دانیم

صاحب‌خبر -

شفقنا- در پی جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان در رفح، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که این جنایت شنیع اسرائیل را محکوم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از المیادین، جنبش انصارالله یمن عنوان داشت: ما به شدت این جنایت شنیع اسرائیل در حق آوارگان در شمال غرب رفح را محکوم و تقبیح می‌کنیم.

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: ما از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم تا بر دشمن اسرائیلی اعمال فشار کرده تا نیروهایش را از گذرگاه رفح خارج کرده و این گذرگاه را بگشاید و کمک‌ها را وارد کند.

جنبش انصارالله خاطرنشان کرد: ما ایالات متحده را کاملاً مسئول این کشتار دسته جمعی در رفح و دیگر کشتارها می‌دانیم چراکه آمریکا حامی اصلی رژیم اشغالگر است.

در پی جنایت جدید رژیم صهیونیستی و حمله به اردوگاه آوارگان در شمال غرب شهر رفح، ۴۰ تن به شهادت رسیده و ده‌ها تن زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: در حملات اسرائیل به اردوگاه آوارگان در شمال غرب شهر رفح، تعداد زیادی شهید و زخمی شده‌اند.

سازمان دفاع مدنی در غزه اعلام کرد: منطقه‌ای که اشغالگر اسرائیلی در شمال غرب رفح، آن را هدف قرار داده است در آن صد هزار آواره حضور دارند. ما ۵۰ شهید و زخمی را انتقال دادیم. پیشتر فلسطینی‌ها مجبور شده بودند به این منطقه‌ای که اکنون هدف قرار گرفته است مهاجرت کنند.

کمیته امور اورژانسی در رفح اعلام کرد که در پی این حمله، چادرهای آوارگان نیز آتش گرفته است.

حمله رژیم صهیونیستی به این منطقه در حالی صورت گرفته است که رژیم صهیونیستی قبلاً مدعی بود که این منطقه امن است.

نظر شما