شناسهٔ خبر: 66869087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه نینوا: وحدت‌آفرینی و انسجام‌بخشی مهمترین ویژگی آیت الله رئیسی بود

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده سپاه نینوا استان گلستان وحدت آفرینی و انسجام بخشی را مهمترین ویژگی آیت الله رئیسی عنوان کرد و گفت: او با وجود تمام دشمنی‌ها؛ برای تعمیق همگرایی ملی ایستادگی کرد و نهایتا در راه خدمت به مردم شهید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم علی ملک‌ شاهکوهی یکشنبه شب در بزرگداشت شهدای خدمت به میزبانی دانشگاه گنبد کاووس در شرق استان گلستان اظهار کرد: آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و به عنوان نمونه می‌توان به اعتبارات مصوب سفرهای اول و دوم وی به استان با هدف کمک به حل مشکلات مردم اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه ۳۳ ماه خدمت دولت سیزدهم نیازمند ۳۳ سال تبیین است از دستگاه‌های اجرایی گلستان خواست دستاوردهای سفرهای استانی آیت الله رئیسی را برای آگاهی بیشتر جامعه تبیین کنند.

فرمانده سپاه نینوا سرباز ولایت، خادم مردم، دلسوز، متواضع و دشمن ستیزی و مظلوم بودن را دیگر ویژگی‌های شهید جمهور برشمرد و گفت: آیت الله رئیسی به عنوان سرباز ولایت شجاعانه مواضع خود را نسبت به دشمنان و پشتیبانی‌ از جبهه مقاومت اعلام کرد.

سردار ملک‌ شاهکوهی افزود: اگر امروز جبهه مقاومت در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی سینه سپر کرده به برکت پشتیبانی آیت الله رئیسی است.

وی بیان کرد: وقتی امام خمینی رحلت کردند همه دنیا گفتند که کار انقلاب اسلامی تمام است اما ملت ایران با حضور پرشور خود در مراسم ارتحال ایشان نشان دادند که همواره پیرو ولایت باقی خواهند ماند؛ هیچگاه فکر نمی‌کردیم یک بار دیگر همچینن رستاخیزی از همدلی مردم شکل گیرد تا اینکه سردار سلیمانی به عنوان نماد دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل داعش به شهادت رسید و مردم همانند آن دوران حضوری چشمگیر را در مراسم تشییع و خاکسپاری این بزرگمرد (رئیسی) به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: روزی که آیت الله رئیسی به شهادت رسید بار دیگر این حمایت و حضور میلیونی مردم تکرار شد که نشان دهنده عملکرد موفق و علاقه ملت به این بزرگمرد است که از جمله اقدامات وی می‌توان به اجرای عملیات وعده صادق اشاره کرد.

سردار ملک شاهکوهی افزود: هر رییس جمهوری که بعد از آیت الله رئیسی بیاید باید همانند وی گوش به فرمان ولی فقیه صادقانه و با اخلاص برای خدمت به مردم تلاش کند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی به علت سانحه هوایی همراه تمامی همراهان، شهادت گونه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

نظر شما