شناسهٔ خبر: 66868955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرماندار فامنین:

شهید «رئیسی» تربیت یافته مکتب امام راحل بود

«حسینی» گفت: این هنر امام خمینی (ره) بود که در مکتب ایشان شهیدانی مانند شهید بهشتی، شهید باهنر، شهیر سلیمانی، شهید رئیسی و شهدای دیگر تربیت یافتند که امروز چراغ راه و الگوی دست یافتنی برای ما هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین در جلسه هماهنگی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: ناگفته‌های زیادی از شخصیت امام خمینی (ره) وجود دارد که رهبر معظم انقلاب هر ساله بخشی از آنها را برای ما ترسیم می‌کنند و در طول سال‌های گذشته در یک سیر معین و مشخص ایشان نسبت به تبیین جایگاه ایشان اقدام کرده‌اند.

وی افزود: این هنر امام خمینی (ره) بود که در مکتب ایشان شهیدانی مانند شهید بهشتی، شهید باهنر، شهیر سلیمانی، شهید رئیسی و شهدای دیگر تربیت یافتند که امروز چراغ راه و الگوی دست یافتنی برای ما هستند.

فرماندار فامنین ادامه داد: یکی از سخنرانی‌های مهم و راهگشای رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد است و این روز، روز تجدید بیعت و تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های امام عظیم‌الشأن است.

وی تصریح کرد: در ایام رحلت امام خمینی (ره) در سه محور برنامه‌ها انجام می‌شود محور اول اعزام به مرقد مطهر امام خمینی (ره)، محور دوم برنامه شهرستانی در روز چهارده خرداد و محور سوم برنامه‌های جانبی که در این ایام می‌باشد.

حسینی با یادآوری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: باید محکم و استوار با دفاع از عملکرد دولت در شهرستان مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد به بیان مطالبی در خصوص برگزاری برنامه‌های رحلت امام خمینی (ره) در شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما