شناسهٔ خبر: 66868398 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مهلت ثبت‌نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر تمدید شد

اقتصاد ایران: سنندج_ معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: مهلت ثبت‌نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر تا ۱۵ خردادماه تمدید شد.

صاحب‌خبر -

رشید محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر و درخواست تعداد قابل توجهی از آموزشگاه‌های آزاد هنری و به دلیل به وقفه پیش آمده در خصوص شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدشان، مهلت ثبت‌نام در سامانه نخستین المپیاد ملی آموزش هنر تمدید شد.

وی با اشاره به مهلت پایانی شرکت در این المپیاد افزود: نخستین المپیاد ملی آموزش هنر تا تاریخ ۱۵ خردادماه تمدید می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این المپیاد در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان شامل هنرجویان هنرستان و آموزشگاه‌های آزاد هنری استان می‌توانند در قالب تیم‌های آموزشگاهی یا هنرستانی در این رقابت شرکت می‌کنند.

محمودی اضافه کرد: هنرستان‌های هنرهای زیبا باید نسبت به ثبت آثار هنرجویان اقدام کنند.

وی اعلام کرد: شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی و ایجاد همبستگی از اهداف این رویداد است.

برچسب‌ها:

نظر شما