شناسهٔ خبر: 66867319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار قزوین:

احیای ۱۰ هزار واحد تولیدی از خدمات رئیس جمهور شهید بود

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: احیا و بازگشت ۱۰ هزار واحد تولیدی نیمه فعال و راکد به چرخه اقتصاد از خدمات رئیس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ۳۳ ماه خدمت صادقانه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت و تکریم رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان واقع در اداره کل صمت اظهار کرد: اقتصاد کشور مرهون تلاش های صنعتگران است، اما مسوولیت سنگین دیگری بر دوش این فعالان قرار دارد و باید همه کمک‌ کنند تا روشنگری شود و دشمن را ناامید کنیم، زیرا اگر در این میدان غفلت صورت گیرد، همه با هم هزینه‌های سنگینی پرداخت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم مراقب شبهه پراکنی، تصویرسازی و ادراک سازی دشمنان در شرایط حساس کنونی باشند، تصریح کرد: باید مراقب باشیم راه را گم نکنیم، مخصوصا هنگامی که گرفتار زیورها و تشریفات دنیایی می شویم و پست و جایگاه و ثروت انسان را از حقیقت عالم و آخرت دور می کند، یادمان می رود کجا هستیم و از مسیر حق منحرف می شویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: در این چند روز دیدید چه خبرهایی در کشور رخ داد و حتی در خانه های شهری و روستایی روضه خوانی شد، فضای سنگینی بر کشور حاکم بود و جهان دید که عشق و ارادت یک ملت چگونه آشکار شد.

کاظمی اضافه کرد: حتی هالیوود و امپراطوری نظام خبری استکبار نمی‌تواند برای قهرمانان خود چنین حماسه بزرگی خلق کند و یک شخصیت را محبوب کند و این حضور میلیونی در تشییع یک خدمتگزار کار رسانه، پروپاگاندا و ماشین تبلیغات نیست، بلکه حاصل یک رابطه معنوی میان مردم و مسوول خدمتگزار بود.

وی تصریح کرد: در این چند روز که مراسم تشییع باشکوهی در همه نقاط کشور برگزار شد، حال و هوای دیگری ایجاد کرد و دشمنان با وجود آنکه تصویر سازی و ادراک سازی کردند، اما موفق نشدند این عشق و ارادت را پنهان کنند.

معاون سیاسی استاندار قزوین در ادامه به مسایل منطقه اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ دهه است که طرح‌های خاورمیانه جدید و بزرگ و معامله قرن و صلح ابراهیم مطرح در منطقه مطرح می‌شود و نظام غرب تلاش کرده حاکمیت های کوچک را تجزیه کند که نمونه آن اعمال توطئه‌های مکرر در سوریه، عراق، افغانستان و ایران بود.

کاظمی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در سرزمینهای اشغالی نیز یادآور شد: دشمنان اسلام ۴۰ هزار انسان را در غزه سلاخی کردند و در تریبون های رسمی به آن افتخار کردند و همچنان مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریست و حقوق زن و کودک هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: هشت ماه است که صهیونیست‌ها ملت مظلوم غزه را بیچاره و آواره کردند و بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها، جاده ها و مدارس و مساجد را ویران کرده اند و هنوز هم دست بردار نیستند.

نظر شما