شناسهٔ خبر: 66864694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خط‌کشی ۲۵۰ کیلومتر راه در مازندران

رئیس اداره ایمنی راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در دو ماه گذشته ۲۵۰ کیلومتر راه در مازندران خط‌کشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محسن یمینی اظهار داشت:  خطوط ترافیکی در ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای نقش دارد و به همین دلیل در مسیر‌های پرترافیک و تردد در دو ماه گذشته 250 کیلومتر از جاده‌های ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

وی افزود: خط‌کشی راه‌ها به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی است که به طور مستقیم در دید راننده قرار دارد  حس نزدیک و متقابل با راننده برقرار می‌کند. خط‌کشی جاده یکی از ملزومات ایمنی جاده‌ای است که در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون‌شهری نقش دارد.

رئیس اداره ایمنی راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اجرای خط‌کشی و نقوش ترافیکی را در انتقال پیام‌های هشداری به کاربران و رانندگان مهم عنوان کرد و گفت: در مقاطعی از محور‌های استان طرح خط کشی جاده‌ها اجرا می‌شود. اداره کل راه افزایش ایمنی راه‌ها را برعهده دارد و با هدف هدایت وسایل نقلیه و به‌ویژه ایجاد هشدار راه به‌ویژه در شب و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط‌کشی راه‌های ارتباطی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما