شناسهٔ خبر: 66863988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویلاسازی طرح‌های نهضت ملی مسکن از تاکید‌های رئیس جمهور بود

استاندار یزد: امروز سراسر استان به کارگاه بزرگ عمرانی در حوزه مسکن تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

ویلاسازی طرح‌های نهضت ملی مسکن از تاکید‌های رئیس جمهور بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین افتتاح همزمان چهار هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، واگذاری چهار هزار و ۴۱۲ قطعه زمین و آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار و ۹۹۵ واحد مسکونی ویلایی با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار یزد و جمعی از مسئولان برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم، با اشاره به دومین سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد برای افتتاح چندین طرح ظرف مدت کمتر از یک هفته گفت: اقدامات انجام شده در استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در تاریخ یزد بی نظیر بوده است.

مهران فاطمی با بیان اینکه امروز سراسر استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی در حوزه مسکن تبدیل شده است، افزود: یک دهه توقف تولید مسکن در استانی با رتبه سوم نرخ خالص مهاجرت کشور موجب ناترازی عرضه و تقاضا و ثبت نرخ تورم بالا شده است.

وی ادامه داد: ناترازی عرضه و تقاضا باعث ایجاد وضعیت نابسامانی در حوزه مسکن استان شده بود، اما با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، شرایط بسیار امیدبخش و اعتماد افرینی ایجاد شده است.

فاطمی ویلایی سازی را از تاکیدات ویژه شهید جمهور دانست و گفت: با توجه به اهمیت حوزه مسکن، مسائل مربوط به طرح نهضت ملی مسکن به صورت شبانه روزی و با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار با اشاره به بهبود نسبی بازار زمین و مسکن و اجاره بها در استان در دوره فعالیت وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: تصویب قوانین جدید در این حوزه با پیگیری‌های مجدانه وزارت راه و شهرسازی، نوید بخش آینده‌ای روشن برای کشور و استان یزد خواهد بود.

نظر شما